دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1403 - 09:22

فقط ۳ روز تا آغاز لیگ برتر و سکوت کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال/رای پرونده بیرانوند طلسم شده است؟

فقط ۳ روز تا آغاز لیگ برتر و سکوت کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال رای پرونده بیرانوند طلسم شده است؟
در فاصله چند روز مانده تا اولین بازی تراکتور مقابل مس رفسنجان هنوز رای پرونده علیرضا بیرانوند صادر نشده است. 
کد خبر : 927359

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سه روز دیگر لیگ برتر آغاز می شود اما مشخص نیست چرا کمیته وضعیت بازیکنان در مورد پرونده علیرضا بیرانوند و باشگاه پرسپولیس رای خود را صادر نمی کند. سرخپوشان به دلیل فسخ یک طرفه دروازه بانش از او شکایت کرده و همچنین به طور جداگانه از باشگاه تراکتور هم به عنوان اغوای بازیکن شکایت کرده است.

طرفین ماجرا هم در این مدت مصاحبه کرده اند که از کار خود اطمینان دارند اما این وسط مشخص نیست چرا فدراسیون فوتبال برای مشخص شدن ابعاد این پرونده به جای اعلام رای سکوت کرده است.

از آن طرف به نظر می رسد تراکتور به دلیل همین نامشخص بودن رای، حسین پورحمیدی را از دست نداده چون نمی دانند رای کمیته وضعیت در مورد این پرونده چیست. به هر حال احتمال محرومیت بیرانوند وجود دارد هرچند که مدیران تراکتور در مصاحبه‌های خود می‌گویند خیالشان بابت این قضیه راحت است. 

رای پرونده بیرانوند طلسم شده است؟

سوال فوتبالدوستان این است که واقعاً چه نکته خاصی در این پرونده وجود دارد که در فاصله ۳ روز مانده تا شروع لیگ برتر هم رای آن اعلام نمی‌شود؟ از نظر حقوقی اصلاً به نظر نمی‌رسد که این پرونده خیلی پیچیده باشد به هر حال بیرانوند قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرده که این فسخ یا قانونی است و یا غیر قانونی و بررسی این موضوع نباید تا این حد طول بکشد.

به نظر می‌رسد پرونده شکایت پرسپولیس از بیرانوند به نوعی طلسم شده و انگار قرار نیست تراکتوری‌ها تا روز‌های آخر تکلیف خود را برای استفاده یا عدم استفاده از سنگربان شماره یک تیم ملی بدانند. 

پیش از این در محافل رسانه‌ای شایعه شده بود که شاید بیرانوند ۶ ماه محروم شود و نیم فصل اول را از دست بدهد شایعه‌ای که البته هرگز تایید نشد و همچنان همه از جمله پرسپولیسی‌ها، تراکتوری‌ها و خود بیرانوند منتظر حکم کمیته تعیین وضعیت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته