دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
این همه سوال در مورد جذب بازیکن؟ جام را آخر فصل می‌دهند

گاریدو: همیشه می‌شود به همه چیز اعتراض کرد ولی ترجیح می‌دهم آرامش داشته باشم/پرسپولیس خوب بسته شده است+فیلم

کد خبر : 924513
07 مرداد 1403 - 20:48
سرمربی تیم پرسپولیس گفت:شما همیشه می‌توانید به همه چیز اعتراض کنید ولی من ترجیح می‌دهم تمرکز کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، خوان کارلوس گاریدو در پایان بازی دوستانه پرسپولیس با اکسین اظهار کرد: آماده سازی پیش فصل را پشت سر می‌گذاریم و تیم ما خوب کار می‌کند. در بازه زمانی قرار گرفته ایم که باید زیاد تلاش کنیم. بازیکنان ما خیلی تلاش می‌کنند و می‌دانیم این روز‌ها از نظر فیزیکی برای بازیکنان سخت است.

وی افزود: باشگاه در هفته‌های ابتدایی کار سختی دارد، چون در هفته‌های اول کار‌های زیادی در پیش دارند. به نظر من با این شرایطی که ایجاد شده پرسپولیس می‌تواند موفق شود.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص اینکه شاید هر مربی دیگری در این تیم بود شاید از وضعیت موجود ابراز نگرانی می‌کرد گفت: باز هم تاکید می‌کنم در بازه زمانی مهمی هستیم. شاید من خوش شانس بودم که در تیم‌های بزرگ کار کردم، اطلاعات جامعی از سختی‌های کار دارم و الان زمانی است که باید بازیکن جذب کنیم. به نظرم بهتر است به جای آنکه بازیکن را زود جذب کنیم باید سعی کنیم بازیکن با کیفیت و خوبی را جذب کنیم. در مورد دروازه بان نیاز داریم که گلر خوبی داشته باشیم، اما باید در سکوت و آرامش کار کنیم. چون به شروع لیگ نزدیک می‌شویم ترجیح می‌دهیم بازیکنانی جذب کنیم که مناسب باشند نه اینکه فورا بازیکنانی را بگیریم که به درد تیم ما نخورند.

گاردیو در خصوص لغو اردوی پرسپولیس در کشور هلند و برپایی اردوی این تیم در ترکیه گفت: مهم این است که به یک اردو برویم. باشگاه تا آخرین لحظه با گزینه‌های مختلف مذاکره کرده است و در ترکیه این شرایط وجود دارد که با تیم‌های زیادی بازی تدارکاتی داشته باشیم.

وی درباره اینکه در کدام پست نیاز به بازیکن دارد گفت: بازیکنان فعلی به برنامه های ما خیلی خوب پاسخ دادند. از روند بازیکنان پیشین تیم راضی هستم و مطمئنا نفرات جدید جای خالی بازیکنان قبلی را پر می کنند. در بازی های دوستانه نتیجه زیاد مهم نیست ولی مهم این است که تیم ما پیشرفت می کند.

خبرنگاری گفت در ادامه قرار است چند بازیکن جذب کنید که گاریدو پاسخ داد: برای بازیکنانی که قرار است اضافه شوند نیاز به مذاکره است. خیلی مواقع خیلی ها نباید حرف بزنند من هم ترجیح می دهم که حرفی درباره بازیکنان نکنم چون ممکن است که کار آنها خراب شود! باشگاه باید در آرامش و سکوت کارها را پیش ببرد. فقط می دانم باشگاه در حال سعی و تلاش برای جذب بازیکن است. تکرار می کنم باید بازیکن با کیفیت بگیریم نه اینکه فورا بازیکن جذب کنیم.

گاریدو در خصوص اینکه هواداران هنوز حس خوبی از باشگاه نگرفته اند که تیم خوبی جمع شده است گفت: به نظر من تیم خوبی در حال بسته شدن است. علیپور، احمزاده، گولیسیانی، عبدی و ... نفرات خوبی هستند. در این زمینه خوب کار شده است. نهایتا 2 تا سه گزینه برای جذب بازیکن داریم ولی همه در حال تلاش هستند. مهمترین مساله برای من کار برای تیم است تا در مسیر بازی ها آماده شویم.ما شروع سختی داریم و بازیکنان فعلی باید خود را به ابتدای فصل برسند. جام قهرمانی را آخر فصل می دهند ولی ما تازه در حال ساختن تیم هستیم.

وی ضمن تعریف از امکانات باشگاه در خصوص ورزشگاه تختی که قرار است بازی ها در آن برگزار شود گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و باید در ورزشگاه بزرگی بازی کند. به نظرم بهتر است مسئولان در این خصوص تصمیمی مهم بگیرند.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص اینکه ظاهرا او به جذب بازیکنان آفریقایی علاقه دارد گفت: فکر می کنم فقط در مورد بازیکنان دارید سوال می کنید. در حالی که حوزه کاری من تمرین دادن پرسپولیس است. اگ سوالات شما فقط در این زمینه باشد من هم فقط باید جواب تکراری بدهم.

گاریدو در خصوص اینکه نگران قرعه سخت پرسپولیس در ابتدای فصل نیست گفت: شما همیشه می توانید اعتراض کنید آن هم در مورد همه چیز ولی من ترجیح می دهم تمرکز کنم و در بهترین نسخه تیم خود باشیم. کاری که انجام می دهیم رضایتبخش است.

ارسال نظر
هلدینگ شایسته