دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1403 - 15:15

۱۰۰ نیرو‌ی داوطلب پزشک و پیراپزشک عازم کربلا می‌شوند

۱۰۰ نیرو‌ی داوطلب پزشک و پیراپزشک عازم کربلا می‌شوند
سرپرست تیم درمانی موکب «سلام» از اعزام بالغ بر ۱۰۰ نیرو‌ی داوطلب پزشک و پیراپزشک برای خدمت‌رسانی به کربلای معلی خبر داد.
کد خبر : 923994

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، موکب درمانی «سلام» امسال هم مانند سالیان گذشته به ارائه خدمات درمانی در کربلای معلی خواهد پرداخت.

سرپرست تیم درمانی موکب «سلام» در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار آنا درباره اعزام نیرو‌های درمانی به کربلای معلی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود بالغ بر یکصد نیرو‌ی داوطلب پزشک و پیراپزشک برای خدمت‌رسانی به مدت ۱۰ روز عازم خدمت شوند.

مهرداد حسین‌پور عنوان کرد: با توجه به نیاز اساسی زائرین کربلا و بهبود کیفیت سفر عاشقان اهل بیت علیهم‌السلام، موکب درمانی «سلام» به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات درمانی خواهد پرداخت.

وی افزود: علاقه‌مندان در گروه‌های پزشکی و پیراپزشکی برای خدمت‌رسانی در ایام اربعین می‌توانند برای هماهنگی اعزام و کسب اطلاعات بیشتر تا ۱۵ مردادماه به شماره ۰۹۱۳۲۶۴۸۳۹۰ در پیام‌رسان ایتا پیام دهند.

به گزارش آنا، موکب درمانی «سلام» با همکاری دانشگاه وارث‌الانبیاء کربلا امسال در باب‌السدره امام حسین علیه‌السلام به ارائه خدمات درمانی خواهد پرداخت و گروهی از دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته