دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
توکلی‌زاده در بازدید از موکب زینبیه کربلا مطرح کرد؛

بهره‌مندی مطلوب کودکان از امکانات فرهنگی و تجهیزات دیجیتال حسینیه کودک زینبیه

بهره‌مندی مطلوب کودکان از امکانات فرهنگی و تجهیزات دیجیتال حسینیه کودک زینبیه
رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران با حضور در موکب زینبیه شهر کربلا امکانات فرهنگی و تجهیزات دیجیتال پیش‌بینی شده در حسینیه کودک زینبیه را مطلوب و متنوع دانست.
کد خبر : 929285

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدامین توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی و رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران در بازدید از بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی موکب زینبیه به بانوان زائر اربعین حسینی، این موکب را انتهای مسیر عاشقی بانوانی دانست که قدم در راه حضرت زینب(س) می‌گذارند.

توکلی‌زاده ضمن خدا قوت به خادمان منطقه۸ در سومین سال برپایی این موکب، برنامه‌ریزی توسعه و تکمیل تجهیزات زیرساختی برپایی موکب را در سه برابر شدن استقبال و اسکان زائران خانم در چادرهای موکب امسال تاثیرگذار دانست.

رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران در ادامه بازدید خود از حسینیه کودک زینبیه حضور مربیان متخصص حوزه کودک و امکانات و تجهیزات دیجیتال پیش‌بینی شده برای نمایش فیلم و برگزاری مراسمات ویژه را مطلوب و متنوع دانست.

توکلی زاده در پایان ضمن تشکر از اهتمام بی‌وقفه فاطمه تنهایی رئیس قرارگاه موکب زینبیه در برپایی اولین موکب مختص بانوان در شهر کربلا افزود: انشا‌الله این خادمی‌ها در آستان حضرت سیدالشهداء(ع)از همه عزیزان پذیرفته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته