دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1403 - 11:17

ممنوعیت تردد در محور هراز تا ساعت ۱۷ امروز

ممنوعیت تردد در محور هراز تا ساعت ۱۷ امروز
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ممنوعیت تردد در محور هراز از ساعت هشت صبح امروز (دوشنبه، یکم مردادماه) تا ساعت ۱۷ عصر خبر داد.
کد خبر : 923323

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهرداد برقی از تردد روان در محور‌های چالوس و فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت (مسیر رفت و برگشت) خبر داد و افزود: محور‌های چالوس و فیروزکوه دارای مه‌گرفتگی در ارتفاعات و سایر محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

برقی درباره وضعیت تردد در دیگر محور‌های مواصلاتی کشور، توضیح داد: ترافیک در آزادراه کرج- قزوین محدوده «مهرویلا»، آزادراه قزوین- کرج- تهران حدفاصل پل فردیس تا پل «کلاک» و «گرم‌دره» تا «وردآورد»، آزادراه ساوه- تهران حدفاصل «رضی آباد» تا «احمدآباد مستوفی» و بزرگراه تهران- پاکدشت محدوده «خاور شهر» سنگین گزارش شده است.

وی ادامه‌داد: محور‌های هشتگرد- طالقان، کمربندی جدید خرانق- یزد و یزد- دربید مسدود است.

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: محور هراز محدوده «قلابن» واقع در استان مازندران از مورخ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳، از ساعت هشت صبح تا ۱۷ عصر روز‌های دوشنبه، هر هفته به غیر ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات خاک‌برداری و اصلاح شیب ترانشه، از کیلومتر ۶۴.۲ الی ۶۵، محور فوق مسدود بوده و تردد از محور‌های جایگزین سوادکوه (فیروزکوه) و کندوان امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

برچسب ها: هراز جاده هراز
ارسال نظر
هلدینگ شایسته