دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1395 - 12:16

اصناف مزاحم در معابر و شریان‌های اصلی منطقه 7 ساماندهی می‌شوند

شهردار منطقه 7 گفت: در راستای ایجاد توسعه پایدار شهری، کارگاه‌ها و مشاغل مزاحم که فعالیت آنها همراه با مزاحمت و آلایندگی زیست محیطی است ساماندهی می‌شوند.
کد خبر : 92297

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، سعید طلوعی با اعلام این مطلب افزود: درهمین راستا صدور اخطار و پیگیری پرونده‌های مشمول بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها به اصناف وکارگاه‌های مزاحم در دستور کار معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه قرار دارد.


وی در ادامه از اجرای طرح مشترک ساماندهی اصناف مزاحم محور خیابان انقلاب با همکاری منطقه 12 شهرداری تهران خبر داد و یادآور شد: طرح مشترک ساماندهی اصناف مزاحم در ضلع جنوبی خیابان انقلاب از ابتدای سعدی تا میدان امام حسین (ع) در حال اجراست.


به گفته شهردار منطقه 7 براساس برنامه ریزی‌های انجام شده با تمامی صنوفی که در پیاده راه ایجاد سد معبر کرده‌اند در این راسته برخورد قانونی خواهد شد.


وی عنوان کرد: ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی و گل فروشی‌ها، اجرای طرح فوریتی حذف زوائد و نازیبایی‌های بصری از نماها و معابر نواحی 5 گانه و شروع طرح جهادی کنترل و مبارزه با جانوران مضر شهری در منطقه از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: ساماندهی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته