دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1395 - 11:46
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفت‌و‌گو با آنا خبر داد

مرگ 4 نفر در حوادث رانندگی 24 گذشته

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با اشاره به حوادث رانندگی در شبانه‌روز گذشته گفت: در 24 ساعت گذشته در دو حادثه خودرویی چهار نفر جان خود را از دست دادند.
کد خبر : 92283

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، در خصوص حوادث رانندگی 24 ساعت گذشته، اظهار کرد:‌ در ساعت 19:08 دقیقه شب گذشته حادثه سقوط خودرو به داخل دره‌ای در ارتفاعات جاده امام‌زاده داود(ع) به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و با وجود اینکه این منطقه خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران بود اما گروه امداد و نجات ویژه کوهستان آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.


وی با اشاره به اینکه با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد یک خودرو وانت با سه سرنشین به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی خود منحرف و به عمق دره سقوط کرده است، افزود: آتش‌نشانان به دلیل صعب‌العبور بودن بخشی از راه، مجبور شدند مسیر را پیاده و با تجهیزات طی کنند.


ملکی ادامه داد: مردم و اهالی این منطقه قبل از آتش‌نشانان توانسته بودند بخشی از مسیر را همراه با مصدومین این حادثه طی کنند و با حضور آتش‌نشانان توانستند مصدومان را به سطح جاده منتقل کنند.


سخنگوی آتش‌نشانی شهر تهران اضافه کرد: سه مرد 35، 47 و 50 ساله در این خودروی سقوط کرده به دره بودند که بعد از معاینات لازم، مشخص شد هر سه نفر جان خود را از دست داده‌اند.


به گفته وی در ساعت 23:29 دقیقه عملیات این حادثه به پایان و محل حادثه تحویل عوامل نیروی انتظامی داده شد.


ملکی در مورد حادثه رانندگی دیگری که بامداد امروز اتفاق افتاد، توضیح داد:‌ در ساعت 57 دقیقه بامداد حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو در غرب به شرق جاده مخصوص کرج حوالی سه‌راه فرودگاه به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران ادامه داد:‌ با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه وانت مزدا به دلیل نامشخصی از مسیر خود منحرف و واژگون و به دلیل نشت بنزین دچار حریق شده است.


وی عنوان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله آتش را خاموش و این راننده میانسال را خارج و تحویل اورژانس دادند. راننده که از نقاط مختلف بدن دچار سوختگی شده بود جان خود را از دست داد.


به گفته ملکی خودرو به حالت اولیه بازگردانده شد و بعد از ایمن‌سازی، محل حادثه برای بررسی‌های بیشتر به عوامل پلیس راهور سپرده شد و نهایتاً در ساعت 1:54 دقیقه عملیات این حادثه نیز به پایان رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته