دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 تير 1403 - 03:07

حضور سومین مربی کوبایی در ایران برای همکاری با فدراسیون بوکس

حضور سومین مربی کوبایی در ایران برای همکاری با فدراسیون بوکس
هرناندز، مربی کوبایی برای همکاری با فدراسیون بوکس کشورمان، وارد تهران شد.
کد خبر : 922734

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از فدراسیون بوکس، در ادامه جذب‌ مربیان کوبایی، "آندری لافیتا‌ هرناندز" ۴۵ ساله، بامداد امروز (پنجشنبه) با استقبال "حسین رحمتی" مدیر تیم‌های ملی وارد تهران شد.

وی در صورت توافق، همکاری خود را با فدراسیون بوکس ایران آغاز خواهد کرد و در تیم‌های ملی پایه به‌عنوان مربی تمرین دهنده، مشغول به کار می‌شود.لافیتا‌ هرناندز‌، مدال نقره المپیک ۲۰۰۸ پکن، مدال نقره ۲۰۰۵ جهان و ۲ مدال نقره جام‌جهانی را در کارنامه دارد و بلافاصله پس از‌ پایان دوران قهرمانی، وارد عرصه مربیگری شده و چند سال دستیار‌ فونتانا بوده است.هرناندز سومین مربی کوبایی است که برای همکاری با فدراسیون بوکس ایران، وارد کشورمان می‌شود.

هم اکنون، "فونتانا"‌ هدایت تیم ملی بزرگسالان ایران را برعهده دارد و "فونتس" نیز چند روز قبل و پس از اتمام قراردادش با فدراسیون بوکس ایران، به کشورش بازگشت.

مسئولان فدراسیون بوکس عزم خود را با جذب مربیان کوبایی برای سرعت بخشیدن به حرکت در مسیر پیشرفت جزم کرده‌اند. این مربیان علاوه بر فعالیت در تیم‌های ملی با برگزاری دوره‌های‌ آموزشی‌ برای مربیان کشورمان، مسیر جدیدی را پیش‌روی‌ بوکس کشورمان قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته