دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1403 - 12:46
احمدپور:

نمایشگاه «طراحی پیشرفته و تکنیک‌های نقاشی» بر مینای تصویرسازی است

نمایشگاه «طراحی پیشرفته و تکنیک‌های نقاشی» بر مینای تصویرسازی است
مسئول نمایشگاه آثار طراحی پیشرفته و تکنیک‌های نقاشی تأکید کرد که نمایشگاه «طراحی پیشرفته و تکنیک‌های نقاشی» بر مینای تصویرسازی است.
کد خبر : 921829

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با اجرای دومین رویداد صدرا در قالب اجلاس کسب و کار‌ها، نمایشگاه طراحی پیشرفته و تکنیک‌های نقاشی در محل دائمی نمایشگاه صنایع خلّاق فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس برگزار شد.

دومین رویداد صدرا در قالب اجلاس کسب و کار‌ها و برپایی نمایشگاه آثار طراحی پیشرفته و تکنیک‌های نقاشی در محل دائمی نمایشگاه صنایع خلّاق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس به‌عنوان یک مأموریت کارآفرینی و اشتغالزایی اجرا و جمعی از دانشجویان رشته هنر در این دانشگاه اقدامات لازم را در زمینه اجرای برنامه علمی دومین رویداد صدرا با هدف تجاری‌سازی محصولات هنری تولید شده توسط دانشجویان را در نمایشگاه آثار طراحی و نقاشی با محور صنایع خلّاق فرهنگی به معرض نمایش گذاشتند.

مسئول نمایشگاه آثار طراحی پیشرفته و تکنیک‌های نقاشی در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگار آنا گفت: تکنیک‌هایی که در آثار نمایشگاه کار شده، بر مبنای درس تصویرسازی است و دانشجویان علاوه بر آن کار با ابزار هنری را یاد گرفته و کار با سایر تکنیک‌ها مانند مداد رنگی آبرنگ را نیز اجرا کردند.

نمایشگاه «طراحی پیشرفته و تکنیک‌های نقاشی» بر مینای تصویرسازی است

سیده سحر احمدپور عنوان کرد: دانشجویان کار‌ها را در طول ترم انجام دادند و تمام آثار به صورت منسجم روی آنها کار شد و از بین آثاری که میان دانشجویان رشته گرافیک حائز اهمیت است و جزء بهترین آثار بودند برگزیده شد و در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه پویایی دانشجویان است که موجب می‌شود دانشجویان در رشته تحصیلی و مهارت مورد علاقه خودشان پویاتر و فعال‌تر باشند و آثاری را که خلق می‌کنند در معرض دید عموم قرار دهند و این امر موجب می‌شود که بازخورد‌های خوبی دریافت کنند و همین موضوع به رشد دانشجویان در رشته هنر کمک می‌کند.

نمایشگاه «طراحی پیشرفته و تکنیک‌های نقاشی» بر مینای تصویرسازی است

مسئول نمایشگاه آثار طراحی پیشرفته و تکنیک‌های نقاشی متذکر شد: ۴۵ اثر در این نمایشگاه رونمایی شد و آثاری که در نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته، قابل فروش است و مبالغی را برای این آثار قیمت‌گذاری کردیم که دانشجویان آثارشان را بفروشند و تعدادی از آثار هنری دانشجویان به فروش رفته است.

به گزارش آنا، نمایشگاه صنایع خلّاق از ۱۸ تا ۲۰ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه صنایع خلّاق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس برپا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته