دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1403 - 16:39
فرماندار شهرقدس:

صنایع و شرکت‌ها ارتباط‌شان را با دانشگاه آزاد بیشتر کنند

صنایع و شرکت‌ها ارتباط‌شان را با دانشگاه آزاد بیشتر کنند
فرماندار شهرستان قدس تأکید کرد که صنایع و شرکت‌ها باید ارتباط خود را با مجموعه توانمند دانشگاه آزاد اسلامی بیشتر کنند.
کد خبر : 914762

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید گلی‌کانی فرماندار شهرستان قدس در مراسم اختتامیه «رویداد صدرا» که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه صدرا موجب توسعه شهرستان و تعامل صنعت و دانشگاه است، چراکه ارتباط دوسویه بین آنها موجب همگرایی، هم‌افزایی و منجر به اشتغال پایدار می‌‌شود.

وی افزود: حضور دانشجویان در صنایع از یک‌سو مهارت دانشجویان را تقویت می‌کند و از سوی دیگر نیاز‌های صنایع را پوشش دهد.

فرماندار شهرستان قدس عنوان کرد: امروز که اختتامیه نمایشگاه صدراست را باید با عنوان افتتاح ارتباط صنعت ودانشگاه نام نهاد.

گلی‌کانی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس به‌عنوان قطب علمی در غرب استان تهران می‌تواند با توجه به ظرفیت بالا و استفاده از ظرفیت نخبگان به توسعه شهرستان قدس کمک کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قدس گفت: از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس که شرایط برگزاری نمایشگاه صدرا را با کیفیت عالی مهیا کرد قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به حضور شرکت‌ها و صنایع شهرستان قدس در نمایشگاه صدرا تبیین کرد: صنایع و شرکت‌ها باید ارتباط خود را با مجموعه توانمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس بیشتر کنند تا بتوانیم از ظرفیت دانشجویان و استادان در رونق اشتغال، رفع مشکلات و توسعه شهرستان قدس بهرمند شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته