دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1403 - 16:29
افشاری:

نمایشگاه صدرا موجب ایجاد امید و نشاط بین دانشجویان است

نمایشگاه صدرا موجب ایجاد امید و نشاط بین دانشجویان است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌های شهرقدس، ملارد، صفادشت و دانشکده مهارتی اندیشه گفت: برگزاری نمایشگاه صدرا موجب ایجاد امید و نشاط بین دانشجویان شد، چراکه دانشجویان از نزدیک با مشاغل و صنایع مختلف آشنا می‌شوند.
کد خبر : 914749

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم اختتامیه «رویداد صدرا» با حضور فرماندار شهرستان قدس و جمعی از مدیران، دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در محل سالن آمفی تئاتر یادگار امام دانشکده علوم انسانی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌های شهرقدس، ملارد، صفادشت و دانشکده مهارتی اندیشه در این نشست با تقدیر از برگزارکنندگان نمایشگاه حضور شرکت‌ها و صاحبان صنایع را در طول برگزاری رویداد صدرا یک فرصت استثنایی برشمرد و گفت: موضوع تداوم ارتباط بین صنعت و دانشگاه با جدیت بیشتری در حال پیگیری است.

حامد افشاری اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه صدرا موجب ایجاد امید و نشاط بین دانشجویان و مجموعه دانشگاهیان شد، چراکه دانشجویان متقاضی بازار کار از نزدیک با مشاغل و صنایع مختلف آشنا می‌شوند وبهتر می‌توانند برای آینده شغلی خود تصمیم بگیرند.

وی متذکر شد: حضور صنعتگران و صاحبان شرکت‌ها در دانشگاه موجب هم‌افزایی بیشتر بین صنعت و دانشگاه است، چراکه قشر تحصیل‌کرده دانشجو و نخبه می‌تواند با تحقیق و پژوهش بسیاری از مشکلات صنایع را رفع کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌های شهرقدس، ملارد، صفادشت و دانشکده مهارتی اندیشه مطرح کرد: همراهی فرماندار انقلابی شهرقدس، رئیس شهرک‌های صنعتی و مجموعه مدیران شهرستان با این واحد دانشگاهی در طول برگزاری نمایشگاه ستودنی است.

افشاری افزود: بعد از برگزاری رویداد صدرا موضوع تور‌های صنعتی در اولویت اصلی دانشگاه قرار دارد.

وی در ادامه توضیح داد: باید شرایطی را فراهم آوریم که دانشجویان را به شرکت‌ها و صنایعی که در شهرک‌های صنعتی مستقر هستند ببریم تا دانشجو از نزدیک با صنایع آشنا شود و در جریان کار و فعالیت آنها قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌های شهرقدس، ملارد، صفادشت و دانشکده مهارتی اندیشه با بیان اینکه سیاست استکبار جهانی و دشمنان قسم‌خورده این آب وخاک این ست که می‌خواهند امید وانگیزه را از جوانان بگیرند، ادامه داد: باید با برگزاری مستمر چنین نمایشگاه‌هایی همچون صدرا که موضوع توانمندسازی تولید داخلی و رونق چرخه، صنعت، تولید، اشتغال است ضمن اشتغالزایی و جذب نیروی جوان نخبه در صنایع، امیدافزایی و نشاط و پویایی را در جامعه افزایش دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته