دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«فرهاد قائمیان» نشان درجه یک هنری گرفت/اسماعیلی: قائمیان در فتنه فرهنگی کنار وزارت فرهنگ بود

«فرهاد قائمیان» نشان درجه یک هنری گرفت اسماعیلی: قائمیان در فتنه فرهنگی کنار وزارت فرهنگ بود
در تازه ترین جلسه هیئت امنای صندوق اعتباری هنری، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ ، نشان درجه یک هنری را به فرهاد قائمیان هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان اعطا کرد.
کد خبر : 921800

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تازه‌ترین جلسه هیئت امنای صندوق اعتباری هنر با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ برگزار شد و فرهاد قائمیان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون نشان درجه یک هنری را در این نشست دریافت کرد. از جمله آثار سینمایی فرهاد قائمیان می توان به استرداد، بادیگارد، دعوت، فرزند صبح، کارناوال مرگ و... اشاره کرد. قائیمان در سریال هایی اعم از گاندو، گشت پلیس، سردلبران، شوق پرواز، سرزمین کهن، نردبانی به آسمان و.... نیز ایفای نقش کرده است.

اسماعیلی در این جلسه ضمن اشاره به رضایت‌مندی هنرمندان از خدمات صندوق اعتباری هنر گفت: ارائه خدمات متنوع توسط صندوق هنر باعث شده رضایت مندی خیلی خوبی در میان اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه ایجاد شود.

وی در زمان اعطای نشان هنری به فرهاد قائمیان گفت: این هنرمند در فتنه فرهنگی کنار وزارت فرهنگ بود. به صورت ویژه تشکر می کنم چرا که در این سه سال وقتی فضای کار دشوار می‌شد این هنرمند را کنار خود داشتیم.

همچنین محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ به تماشای نمایش «۲۴۲۴» به نویسندگی و کارگردانی زری اماد و تهیه کنندگی فرهاد قائمیان که از اواخر خرداد در سالن «خلیج فارس» فرهنگسرای نیاوران تهران اجرای خود را آغاز کرده بود، نشست.

سیروس اسنقی، محمدرضا فصیحی نیا، محمدعلایی، بهزاد محسنی، سیدرضا علوی، رضا داودوندی، خسرو کشاورز، احمد نخودیان، محمدرضا احمدی و ارسلان قاسمی هنرمندانی هستند که در این نمایش به عنوان بازیگر حضور دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته