دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 تير 1403 - 17:00
موسوی‌نیا:

نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها مأمن استادان و دانشجویان است

نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها مأمن استادان و دانشجویان است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند تأکید کرد که نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی محل آرامش کارکنان، استادان و دانشجویان است.
کد خبر : 921542

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند با حضور حجت‌الاسلام مرتضی جلیلی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان تهران و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند در این واحد دانشگاهی برگزار و حجت‌الاسلام موسوی به‌عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند معرفی و از تلاش‌های حجت‌الاسلام علیرضا قوامی خطیب قدردانی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند در این نشست گفت: هرچه داریم از امام حسین علیه‌السلام و راه این امام همام است.

سیدرضا موسوی‌نیا اضافه کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی محل آرامش کارکنان، استادان و دانشجویان است.

وی متذکر شد: ارتباط ما با ائمه جمعه و مسئولان شهری مانند فرماندار و شهرداری‌های رباط کریم و پرند بسیار خوب است و ظرفیت‌های خوبی در هر دو شهر وجود دارد که می‌توان از آنها بهره برد.

نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها مأمن استادان و دانشجویان است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان تهران هم با بیان روایتی از امام حسین علیه‌السلام و اشاره به نامه‌نگاری‌هایی از جانب مردم بصره با حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام  کرد: در جامعه اسلامی آن زمان ارزش‌های اسلامی از بین رفت و بدعت زیاد شده بود و امام در یک چنین فضایی قیام کردند.

جلیلی افزود: به گفته مقام معظم رهبری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها نماینده حوزه در دانشگاه است؛ با این تفاوت که با قشر فرهیخته و نخبگانی مواجه هستند و نهاد دو رسالت اصلی دارد؛ نخست آشنایی با معارف دین و دوم بالابردن فهم سیاسی جامعه.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند هم تبیین کرد: اگر کسانی دردی یا جراحتی را مانند درد فرهنگی، اجتماعی و درد نیازمندان نداشته باشد تغییر ایجاد نخواهد شد.

موسوی در ادامه توضیح داد: درباره موضوع امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف هم همینطور است و کسی که درد امام زمان(عج) را داشته باشد می‌تواند دنبال امام بگردد.

وی افزود: با تمام کاستی‌ها و کمبود‌هایی که در جامعه وجود دارد انسان‌هایی که دردمند هستند یا درد آشنا هستند حرکت خواهند کرد و این مسائلی را ایجاد می‌کنند که می‌توانیم شاهد تغییرات در جامعه باشیم و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند مأمنی برای همه باشد و همیشه درب نهاد باز است و می‌توانیم مشکلات را به گوش مسئولان برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته