دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1402 - 15:36
رئیس دانشگاه آزاد پرند - رباط کریم مطرح کرد؛

آمادگی دانشگاه آزاد برای ارائه خدمت آزمایشگاهی به شهرک صنعتی پرند

آمادگی دانشگاه آزاد برای ارائه خدمت آزمایشگاهی به شهرک صنعتی پرند
سیدرضا موسوی‌نیا عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی آماده ارائه هرگونه خدمت در زمینه‌های آزمایشگاهی و کارگاهی به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی پرند است.
کد خبر : 846019

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام اسماعیل کاظمی امام جمعه شهر پرند به همراه روح‌الله دهقان مدیرعامل شهرک صنعتی پرند از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند - رباط کریم بازدید کردند.

سیدرضا موسوی‌نیا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند و رباط کریم در این دیدار به تشریح امکانات موجود در این دانشگاه پرداخت و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی آماده ارائه هرگونه خدمت در زمینه‌های آزمایشگاهی و کارگاهی به واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک صنعتی پرند است.

آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای ارائه خدمت آزمایشگاهی و کارگاهی به شهرک صنعتی پرند

وی افزود: می‌توانیم متناسب با درخواست واحد‌های صنعتی کارگاه‌های خود را مجهزتر کنیم و اگر دستگاه یا تجهیزاتی را درنظر داشتند که در واحد پرند موجود نبود از سایر واحد‌های دانشگاهی که دارای این دستگاه‌ها هستند کمک گرفته و خدمات ارائه دهیم.

امام جمعه شهر پرند هم با قدردانی از تلاش‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند و رباط کریم و ابراز خرسندی از وجود امکانات بسیار کاربردی در این دانشگاه، شهرک صنعتی پرند را به تعامل و همکاری با دانشگاه دعوت و از مدیر شهرک صنعتی درخواست کرد در نخستین فرصت تقاضای خود را مطرح کرده و از این فرصت استفاده کنند.

در این برنامه کارگاه‌های بتن، خاک، تونل باد، مکانیک خودرو، سیالات، جوش و ریخته‌گری مورد بازدید قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته