دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

واکنش مظفری زاده به انصراف بیرانوند از حضور در تراکتور+فیلم

واکنش مظفری زاده به انصراف بیرانوند از حضور در تراکتور+فیلم
سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور گفت: به خاطر احترامی که برای بازیکن قائل هستیم و همین انتظار را از بازیکن داریم، اسم از نفری نمی‌بریم.
کد خبر : 921272

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سعید مظفری زاده پس از  نشست سالانه مدیران باشگاهی در آکادمی فوتبال در مورد بدعهدی علیرضا بیرانوند و بن‌بست در مذاکرات با این بازیکن ملی‌پوش اظهار کرد: اسم از کسی نمی‌برم، چون قرار بود در سکوت و آرامش نفرات خود را گزینش کنیم و به جمع‌بندی برسانیم، به خاطر احترامی که برای بازیکن قائل هستیم و همین انتظار را از بازیکن داریم، اسم از نفری نمی‌بریم. به جمع‌بندی نهایی با هر بازیکنی رسیدیم اعلام خواهیم کرد.

وی درباره اردوی پیش فصل تراکتور و اینکه خارج از ایران اردو می‌روید، عنوان کرد: احتمال اینکه در خارج برگزار شود زیاد است ولی امکانات بسیار خوبی در تبریز داریم که کمپ کاملی است. منتظر نظر سرمربی تیم می‌مانیم و البته فدراسیون زمان شروع لیگ را اعلام کند تا بر اساس آن زمان‌بندی کنیم.

سرپرست باشگاه تراکتور در مورد اینکه چند بازیکن گرفته‌اید، عنوان کرد: هنوز که بازیکنی نگرفته‌ایم گفتم اگر با بازیکنی به توافق رسیدیم اعلام می‌کنیم. اسکلت تیم حفظ خواهد شد و قرار بر ثبات تیم است، در جا‌هایی که نیاز و ضعف داشتیم بازیکن جذب خواهیم کرد. قرار نیست ورودی زیادی داشته باشیم.

وی در واکنش به اینکه اگر بیرانوند جذب شود پورحمیدی می‌ماند، نفر خاصی را نمی‌توانم ببرم. اگر با بازیکنی به توافق رسیدیم حتماً اسم آن را خواهیم برد.

مظفری زاده در مورد موضع باشگاه تراکتور در خصوص سقف بودجه گفت: ما تابع مقررات هستیم و اتفاقاً انضباط مالی برای لیگ خیلی خوب است و رقابت را زیبا می‌کند ولی باید یک‌سری جنبه‌های آن رعایت شود، تیم‌هایی که وارد رقابت‌های آسیایی می‌شوند بتوانند با تیم‌هایی که خیلی قوی و جدی وارد مسابقات می‌شوند رقابت کنند. در مجموع طرح مثبتی است.

وی در ورد اینکه شبکه تبریز هم انتقال اسماعیلی فر و ترابی را به تراکتور اعلام کرده و باشگاه تراکتور اعلام نمی‌کند، گفت: آن جایی که باید اعلام رسمی کند، باشگاه تراکتور است. موضع رسمی باشگاه را هم اعلام کردم.

مظفری زاده درباره اینکه تا فردا سرمربی تراکتور معرفی می‌شود، تصریح کرد: سعی می‌کنیم ولی یک‌سری موارد را اتفاق نظر نداشتیم، اگر به جمع‌بندی و قرارداد نهایی رسیدیم تا فردا اعلام می‌کنیم.  

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب