دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1403 - 09:44
در گفت و گو با آنا؛

مظفری زاده:پورحمیدی بازیکن تراکتور است و تصمیمی برای فروش او نداریم/ اعتراض استقلال ارتباطی به تراکتور ندارد

مظفری زاده:پورحمیدی بازیکن تراکتور است و تصمیمی برای فروش او نداریم  اعتراض استقلال ارتباطی به تراکتور ندارد
سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور گفت: اعتراض به تغییر قانون جذب بازیکن خارجی از سوی استقلال بوده و ارتباطی به تراکتور ندارد.
کد خبر : 926698

سعید مظفری زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص درخواست عاجزانه حسین پورحمیدی برای جدایی از تراکتور که در قالب یک مصاحبه صورت گرفته است اظهار کرد: پورحمیدی در تمرینات ما حضور دارد. او بازیکن باشگاه است و قرارداد دارد. تصمیم باشگاه فروش یا انتقال قرضی این بازیکن نیست. مگر اینکه این تصمیم تغییر کند اما تا این لحظه به فکر استفاده از ا در طول فصل هستیم. 

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور در مورد اینکه مهدی عبدی که فصل گذشته به صورت قرضی برای تراکتور بازی کرد هدف نقل  و انتقالاتی این فصل است، عنوان کرد: در مورد نام هیچ بازیکنی اظهارنظری نمی‌کنیم. هر بازیکنی که مدنظر سرمربی تیم باشد با او مذاکره می‌کنیم و اگر به توافق و جمع‌بندی رسیدیم نام وی را اعلام خواهیم کرد. 

مظفری‌زاده در مورد اینکه باشگاه استقلال به تغییر قانون جذب بازیکن خارجی اعتراض کرده و موضع باشگاه تراکتور در مورد تغییر این قانون چیست، یادآور شد: این اعتراض از سوی باشگاه استقلال بوده و ارتباطی به باشگاه تراکتور ندارد. 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته