دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شهرداری تهران اعلام کرد؛

بنرهای اطراف شعب اخذ رای به دلیل ممنوعیت تبلیغات جمع آوری شده است

بنرهای اطراف شعب اخذ رای به دلیل ممنوعیت تبلیغات جمع آوری شده است
شهرداری منطقه ۱۰ تهران با رد برخی ادعاها در فضای مجازی اعلام کرد: بنرهای تبلیغاتی اطراف شعب اخذ رأی به درخواست ستاد انتخابات و به دلیل ممنوعیت تبلیغات جمع آوری شده است.
کد خبر : 920660

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهرداری منطقه ۱۰ تهران با رد برخی ادعاها در فضای مجازی، اعلام کرد: بنرهای تبلیغاتی اطراف شعب اخذ رأی به درخواست ستاد انتخابات و به دلیل ممنوعیت تبلیغات جمع آوری شده است.

روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰ تهران اعلام کرد: با توجه به درخواست رئیس محترم ستاد انتخابات منطقه در خصوص جمع‌آوری بنر‌های تبلیغاتی اطراف شعب انتخاباتی و طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با فرمانداری، شورای نگهبان و هیئت نظارت بر انتخابات، مقرر شد شهرداری منطقه در خصوص جمع آوری بنر‌ها اقدام کند.

طبق قانون و درخواست ستاد انتخابات، شهرداری موظف است به دلیل ممنوعیت تبلیغات در محدوده صندوق‌های اخذ آرا در روز رأی‌گیری، بنر‌های تبلیغاتی اطراف شعب اخذ رأی را جمع‌آوری کند.

بر اساس این گزارش در پاسخ به بعضی بداخلاقی‌ها در فضای مجازی؛ مجموعه شهرداری منطقه ۱۰ طبق قانون و درخواست ستاد انتخابات به وظیفه خود عمل کرده و در انجام این تکلیف قانونی تفاوتی بین کاندیدا‌های محترم نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته