دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 تير 1403 - 11:55
در حاشیه جلسه هیئت دولت؛

بهادری جهرمی: سیاه‌نمایی خدمات دولت‌ سیزدهم در مناظرات/ آمادگی دارم درباره عملکرد شهید رئیسی و دولت روحانی مناظره کنم

بهادری جهرمی: سیاه‌نمایی خدمات دولت‌ سیزدهم در مناظرات  آمادگی دارم درباره عملکرد شهید رئیسی و دولت روحانی مناظره کنم
سخنگوی دولت با اشاره به تخریب و تهمت به دولت از سوی برخی نامزدهای انتخاباتی گفت: آمادگی دارم با هر یک از کاندیدا‌ها درباره عملکرد شهید رئیسی و دولت روحانی مناظره کنم.
کد خبر : 920344

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ علی بهادری جهرمی (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجلاس سران عضو شانگهای در قزاقستان برگزار می‌شود و آقای مخبر سرپرست ریاست جمهوری در استمرار بهره‌برداری از دیپلماسی ظرفیت‌های منطقه‌ای شهید رییسی در این اجلاس حضور می‌یابند تا حداکثر بهره‌برداری از عضویت ایران در این سازمان شکل بگیرد.  

وی افزود: هیئت دولت برای تولید برق هسته‌ای و ساخت ۲۰ هزار مگاوات نیروگاه هسته‌ای روش‌های تأمین مالی این طرح پیش‌بینی شد تا سرعت‌بخش اجرای آن باشد.  

سخنگوی دولت همچنین ادامه داد: برخی مستأجران مشکلی داشتند که پاداش صرفه‌جویی گاز در اختیار مالک قرار می‌گرفت و به آنان اختصاص نمی‌یافت. دولت مصوبه‌ای داشت تا وزارت نفت مجاز باشد این پاداش را از قبوض بعدی کسر کند تا خود مستاجر از این پاداش بهره ببرد.

بهادری جهرمی تأکید کرد: ۲.۶ میلیون واحد مسکن آمار بالایی است که شروع به ساخت شده است؛ من برای مردم نگرانم؛ ما مشروح مذاکرات افراد را در دولت داریم همان‌هایی که در چشمان مردم نگاه می‌کردند و به دروغ می‌گفتند من هم صبح جمعه فهمیدم. امروز دوباره طمع کردند که برگردند و به مردم دروغ بگویند.

وی ادامه داد: اگر از روح شهید رئیسی خجالت نمی‌کشید از بازماندگان فوتی‌های۷۰۰ نفر در روز خجالت بکشید.  

سخنگوی دولت همچنین خبرداد: آمادگی دارم با هر یک کاندیدا‌ها درباره عملکرد شهید رئیسی و دولت روحانی مناظره کنم.

بهادری جهرمی با بیان اینکه همه در انتخابات مشارکت کنند، گفت: هرکس به هر سلیقه‌ای رأی بدهد رأی مردم است و تشکر می‌کنیم. خوشحالیم که از اینکه مردم در کشورمان مقامات خود را انتخاب می‌کنند. مردم هر کسی را که انتخاب کنند به آن می‌بالیم.

وی در واکنش به خبر استعفای خود تأکید کرد: کسی از من استعفا شنیده است؟ شما گفتید دلت تان تنگ می‌شود منم گفتم من هم بعد از آنکه دولت عوض شود دلم برای شما تنگ می‌شود. اینها به فکر اعتبار خودشان نیستند که با این خبرسازی‌ها خودشان را به سخره می‌گیرند؟ خبرگزاری که خبر زده من استعفا دادم چطور می‌تواند خبر را منتشر کند؟ البته ما به اینها می‌خندیم.

سخنگوی دولت همچنین اضافه کرد: اینکه حضرت آقا فرمودند برای رئیسی دلم سوخت ناظر چه موضوعی بود؟ اینکه برخی از رسانه‌های خاص توهین‌هایی می‌کردند و خدمات و دستاورد‌های شهید رئیسی را نمی‌دیدند و زیر سوال می‌بردند ولی بعد از شهادت شهید رئیسی بعضاً به برخی از دستاورد‌ها اعتراف کردند.

بهادری جهرمی اظهارداشت: ما همین مسئله ناگوار را امروز در برخی از تریبون‌های مناظرات و انتخابات می‌بینیم. متاسفانه دستاورد همه مردم را زیر سوال ببریم این واقعاً ظلم است. زمانی که شهید رئیسی دولت را تحویل گرفت روزی ۷۰۰ نفر کشته می‌شد. من نمی‌دانم آنهایی که امروز اینجوری صحبت می‌کنند از صاحبان این مزار‌ها خجالت نمی‌کشند؟  

وی گفت: آن روزی که ۷۰۰ نفر در روز کشته می‌شد می‌گفتند تا FATF تصویب نشود نمی‌توان واکسن آورد دیدیم اتفاقی نیفتاد با تغییر دولت واکسن آمد. واقعاً امروز از بستگان این کسانی که این‌گونه فوت کردند خجالت نمی‌کشند.

سخنگوی دولت تأکید کرد: آن زمان می‌گفتند مثلاً فلان اتفاقات فلان امتیازات داده نشود نفت نمی‌شود فروخت. نفت نمی‌توانستد بفروشند به کنار، مشروح مذاکرات شان در جلسه دولت هست می‌گفتند درصد‌های وحشتناکی تخفیف بدهیم یک ذره نفت بفروشیم.

بهادری جهرمی اضافه کرد: به نسبت تخفیف‌هایی که آنها پیشنهاد می‌دادند تقریباً می‌شود گفت الان در فروش نفت تخفیف داده نمی‌شود؛ اینقدر تفاوت معنادار است.

وی افزود: دشمن ما در سنای ایالات متحده اعتراف می‌کند می‌گوید ما نتوانستیم جلوی ملت ایران را بگیریم؛ دشمن اعتراف می‌کند و به چالش کشیده می‌شود ولی کسی که باید دوستدار ملت باشد و کسی که باید اعتمادش به ملت باشد دستاورد خودمان را زیر سوال می‌برد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته