دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 تير 1403 - 13:16

پروین: اداره امور کشور با اتکا به آرای مردم انجام می‌شود

پروین: اداره امور کشور با اتکا به آرای مردم انجام می‌شود
عضو حقوقدان شورای نگهبان بعد از انداختن رأی خود در صندوق رأی انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، گفت: انتخابات عملا یک همه‌پرسی دیگر است.
کد خبر : 920635

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، خیرالله پروین، عضو حقوقدان شورای نگهبان بعد از انداختن رأی خود در صندوق رأی انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران، گفت: انتخابات یک مصلحت حقوقی است که به موجب قانون اساسی برای تک تک شهروندان مقرر شده است و ان‌شاءالله همه شهروندان در راستای این ایفای مصلحت حقوقی وظیفه‌ای را که بر عهده دارند، انجام دهند.

وی بیان کرد: آنچه امروز در بحث حکمرانی در نظام جمهوری اسلامی ایران تحقق پیدا کرده و می‌کند، بر اساس اصل ششم قانون اساسی و سایر اصولی است که به موجب آن بیان داشته که اداره امور کشور با اتکا به آرای مردم است که از طریق انتخابات شورا‌های شهر و روستا، مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری تعیین می‌شود.

پروین اظهار کرد: ان‌شاءالله که امروز در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری شاهد یک مشارکت حداکثری از جانب مردم باشیم. هر اندازه مشارکت مردم در انتخابات زیاد باشد و مردم حضور بسیار مؤثری داشته باشند، موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهد شد و عملاً یک همه‌پرسی دیگر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته