دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 تير 1403 - 16:35
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

«مشارکت بالا» پشتوانه‌ای برای آینده کشور/ انتخاب رئیس‌جمهور نشانه تجلی اراده مردم است

«مشارکت بالا» پشتوانه‌ای برای آینده کشور  انتخاب رئیس‌جمهور نشانه تجلی اراده مردم است
رئیس‌کل دادگستری استان تهران با تاکید بر اینکه میزان مشارکت مردم بیانگر مشروعیت نظام است، گفت: مشارکت بالای مردم پشتوانه‌ای برای آینده کشور و رئیس‌ جمهور منتخب است.
کد خبر : 920662

علی القاصی مهر رئیس‌کل دادگستری استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا با اشاره به اهمیت بالای رأی‌گیری در مرحله دوم انتخابات اظهار کرد: مهم‌ترین دلیل اهمیت مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری میزان مشارکت مردم است.

وی با تاکید بر اینکه میزان مشارکت مردم بیانگر مشروعیت نظام است، افزود: مشارکت بالای مردم پشتوانه‌ای برای آینده کشور و رئیس‌ جمهور منتخب است.

رئیس‌کل دادگستری استان تهران گفت: انتخاب رئیس‌جمهور نشانه تجلی اراده مردم است و دولت هم جلوه‌ای از اراده اقشار و افراد مختلف جامعه است.

وی تشریح کرد: مردم باید در انتخابات کسی را به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب و معرفی کنند که از یک پشتوانه قوی برخوردار باشد. زیرا اگر رئیس‌جمهور از درصد آرای بالایی برخوردار باشد، می‌تواند در عرصه‌های مختلف از جمله دیپلماسی کشور، پرقدرت ظاهر شود.

القاصی‌مهر تأکید کرد: وظیفه همه اقشار و افراد جامعه این است که پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و برای آینده و سرنوشت خود تصمیم بگیریم تا چه کسی به‌عنوان رئیس‌جمهور، دولت را تشکیل دهد.

وی ادامه داد: افراد باید امور کشور را به دست فردی بسپارند که به‌درستی و با تمام ظرفیت بتواند مشکلات مردم را پیگیری و دنبال کند. هرکدام از مردم که پای صندوق‌های رأی می‌آیند به‌نوعی در امور آینده کشور سهیم و تأثیرگذار هستند.

رئیس‌کل دادگستری استان تهران گفت: آرای مردم با هم برابر است و رأی هیچکس بر دیگری برتری ندارد، رأی من به همان اندازه مؤثر است، که رأی یک کارمند، مدیر، کارگر، کشاورز و دامدار برای  انتخاب رئیس‌جمهور تأثیر دارد و مردم هیچ فرقی با هم ندارند.

وی افزود: رأی هر فرد یک پیام واحد دارد؛ ما مردم می‌خواهیم سرنوشت کشور و امور جامعه و دولت را خودمان تعیین کنیم و به دست کسی که خودمان می‌خواهیم، می‌سپاریم.

القاصی‌مهر عنوان کرد: همه باید احساس مسئولیت کنند چراکه آینده کشور و فرزندان همه ما در گرو یک انتخاب اصلح و هوشمندانه خواهد بود.

گزارش از امید زحمتکش

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته