دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1403 - 11:55
در حاشیه جلسه هیئت دولت؛

بهادری‌جهرمی: کسر قیمت ناشی از خسارت و تصادفات مشمول حمایت‌های بیمه‌ای شد

بهادری‌جهرمی: کسر قیمت ناشی از خسارت و تصادفات مشمول حمایت‌های بیمه‌ای شد
سخنگوی دولت گفت: شرکت‌های بیمه‌گر مکلف شدند بدون دریافت حق بیمه اضافه، کسر قیمت ناشی از خسارت و تصادف را مشمول حمایت‌های بیمه‌ای کنند.
کد خبر : 916677

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ۳ آیین نامه تکلیفی بودجه بررسی شد تاکنون ۱۳ آیین نامه تکلیفی قانون بودجه ۱۴۰۳ تصویب نهایی شده یکی از آنها درباره تبلیغات رسانه‌ای و فضای مجازی دستگاه‌های اجرایی بود که شفافیت در زمینه تبلیغات دستگاه‌های اجرایی حاکم می‌شود.

وی افزود: با اصلاح آیین نامه مقررات صادرات و واردات، موافقت شد که جلوی رسوب کالا در گمرکات و بنادر گرفته شده و برای بنادر مقرراتی پیش‌بینی شود.

سخنگوی دولت عنوان کرد: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور عضو کارگروه ماده یک مقررات صادرات و واردات شد تا از شرکت‌های دانش بنیان در بخش صادرات و واردات حمایت شود و در کالا‌های مشابه با دانش بنیان‌ها رقابت نشود.

بهادری‌جهرمی بیان کرد: با اصلاح آیین‌نامه بیمه اجباری شخص ثالث از این به بعد خسارت‌هایی که منجر به کسر قیمت یا افت قیمت وسایل نقلیه می‌شود مشمول تکالیف شرکت‌های بیمه‌گر می‌شود تا پیش از این چنین پوششی داده نمی‌شد و شرکت‌های بیمه‌گر این خسارات را نمی‌دادند و بیمه‌گر حق ندارد بیمه مضاعف از بیمه‌گذار برای افت قیمت وسایل نقلیه بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته