دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 تير 1403 - 08:30
حجت‌الاسلام خیری مطرح کرد؛

برگزاری همایش علمی «جامعه کبیره» با مشارکت دانشگاه آزاد و حوزه علمیه

برگزاری همایش علمی «جامعه کبیره» با مشارکت دانشگاه آزاد و حوزه علمیه
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم از برگزاری همایش علمی پژوهشی جامعه کبیره با مشارکت انجمن علمی مهدویت حوزه علمیه و موسسه امام مهدی (عج) و موسسه امامت و مهدویت به میزبانی این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 920278

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم در نشست هم‌اندیشی برگزاری همایش علمی پژوهشی جامعه کبیره که با حضور صاحبنظران حوزه و دانشگاه و حجت‌الاسلام سیدمصطفی میرلوحی عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام در مجتمع دانشگاهی پردیسان برگزار شد از برگزاری همایش علمی پژوهشی جامعه کبیره با مشارکت انجمن علمی مهدویت حوزه علمیه و مؤسسه امام مهدی عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف و مؤسسه امامت و مهدویت به میزبانی این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی می‌تواند زمینه گفتمان را مهیا کند.

وی از استقرار دبیرخانه همایش علمی پژوهشی زیارت جامعه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم خبر داد و افزود: سامانه پژوهشیار یک موضوع جدی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی است که می‌تواند در ارائه موضوعات همایش برای بهره‌مندی استادان و دانشجویان این دانشگاه مفید باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم یادآور شد: باید یک جریان در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد و ظرفیت‌های دانشگاه شناسایی و محور‌های همکاری احصاء شود.

برگزاری همایش علمی «جامعه کبیره» با مشارکت دانشگاه آزاد و حوزه علمیه

خیری، توجه به زیارت جامعه کبیره را درراستای منظومه جشنواره امامت و مهدویت عنوان کرد و ادامه داد: در جشنواره امامت و مهدویت یکی از مأموریت‌هایی که به دانشگاه آزاد اسلامی قم حوزه امامت و مهدویت تعریف و مقرر شده توسط مجموعه ارکان دانشگاه آزاد اسلامی استان قم به کمک سایر واحد‌های دانشگاهی آزاد اسلامی اجرایی شود توجه به زیارت جامعه کبیره است.

وی متذکر شد: یکی از ابعاد این همایش توجه به کتاب ارزشمند و اثر جاویدان «مکیال المکارم» است، چراکه با توجه به اینکه کتاب «مکیال المکارم» دائرةالمعارف مهدویت است می‌تواند پشتوانه‌ای برای موضوع همایش جامعه کبیره باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته