دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خبر داد؛

افزایش ۳۰۰ درصدی اعتبارات مدرسه سازی دولتی و خیرین در دولت سیزدهم

افزایش ۳۰۰ درصدی اعتبارات مدرسه سازی دولتی و خیرین در دولت سیزدهم
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در آیین کلنگ‌زنی هم‌زمان هزار کلاس درس خیر ساز استان اصفهان گفت: در دولت سیزدهم اعتبارات دولتی همانند اعتبارات خیرین ۳۰۰ درصد افزایش یافت و شهید رئیسی پابه‌پای خیرین حرکت کرد؛ کار استان اصفهان به‌عنوان الگویی برای سراسر کشور مطرح است و هماهنگی دستگاه‌ها در استان اصفهان قابل‌تقدیر است و برکات این اقدام در استان اصفهان به سایر استان‌ها هم رسیده است.
کد خبر : 919252

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در آیین کلنگ‌زنی هم‌زمان هزار کلاس درس خیر ساز استان اصفهان اظهار کرد: کاری که امروز در استان اصفهان شکل‌گرفته در کشور بی‌نظیر است که به‌پاس هزار روز خدمت شهدای جمهور هزار کلاس درس احداث شود.

وی ادامه داد: این اتفاق بزرگ ویژگی‌های مهم را یادآور می‌شود و مهم‌ترین نکته آن مردمی‌بودن دولت و در کنار مردم بودن و با مردم مشکلات را حل‌کردن است.

خان‌محمدی بیان کرد: در دولت سیزدهم اعتبارات دولتی همانند اعتبارات خیرین ۳۰۰ درصد افزایش یافت و شهید رئیسی پابه‌پای خیرین حرکت کرد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تصریح کرد: کار استان اصفهان به‌عنوان الگویی برای سراسر کشور مطرح است و هماهنگی دستگاه‌ها در استان اصفهان قابل‌تقدیر است و برکات این اقدام در استان اصفهان به سایر استان‌ها هم رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته