دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

افزایش ۳۰۰ برابری تعهدات خیرین مدرسه‌ساز

افزایش ۳۰۰ برابری تعهدات خیرین مدرسه‌ساز
مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز گفت: ۳۰۰ برابر تعهدات خیرین افزایش پیدا کرد و امیدواریم تعهدات خیرین به ۲۰ هزار میلیارد برسد.
کد خبر : 911186

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا جعفری، مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز در نشست خبری که امروز بعدازظهر برگزار شد، اظهار کرد: گسترش فرهنگ قرآنی باقی‌الصالحات است که امیدواریم در این امر موفق شویم. توجه به آموزش و پرورش و کمک به مدرسه‌سازی بسیار مهم است.

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز با بیان اینکه آموزش و پرورش زیربنای توسعه کشور است، ادامه داد: با توجه به آن می‌توانیم پیشرفت کنیم.

جعفری با اشاره به زمان تشکیل تشکل جامعه خیرین، ادامه داد: تشکل جامعه خیرین که به وجود آمد، زمینه مناسب تعلیم و تربیت را فراهم کردند که باید آن را گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ برابر تعهدات خیرین افزایش پیدا کرد، اظهار کرد: امیدواریم تعهدات خیرین به ۲۰ هزار میلیارد برسد؛ تعهدات دولت باید برابر تعهدات خیرین باشد و نتوانست به ۱۱ هزار میلیارد برسد و بسیاری از پروژه‌ها نیمه‌تمام مانده است و از راه مولدسازی اعتبارات دولتی بتوانند پروژ‌های نیمه‌تمام را تکمیل کنند.

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌های خیرین در سراسر کشور در حال برگزاری است، اضافه کرد: با وجود خیرین ایران در همه ابعاد قوی خواهد بود.

جعفری با بیان اینکه تقویت و توسعه مجامع خیرین است، ابراز کرد: در شهرستان‌های مختلف کشور که این مجامع را ندارند، باید ایجاد کنیم و از ۴۰۰ مجمع خیرین بگذریم.

وی در پایان از تکمیل پروژه‌های خیرین با اعتبارات دولتی خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته