دکتر انگجی: تکریم ارباب رجوع از ویژگی‌های یک کارمند خوب است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: «تکریم ارباب رجوع از ویژگی‌های یک کارمند خوب است.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، دکتر سیدجواد انگجی در نشست صمیمی با کارمندان دانشکده پزشکی واحد تبریز با تأکید بر آرامش روانی همکاران در دانشگاه گفت: «اکنون به برکت خون شهدا در کشوری امن زندگی می‌کنیم و در دانشگاه‌ها به تحقیق، پژوهش و تحصیل علم می‌پردازیم.»


انگجی با گوش دادن به مشکلات کارمندان این دانشکده در راستای حل مشکلات آنان دستورهایی ویژه داد و اظهار کرد: «تقوا، تکریم ارباب رجوع، شرح صدر، مردم دوستی، فروتنی، گشاده‌رویی و خوش اخلاقی، تسریع در امور محوله، صمیمت و همکاری در محل کار از مهمترین ویژگی‌های کارمند خوب و شایسته است.»


رئیس واحد تبریز با توجه به مشکلات عمرانی در دانشکده پزشکی و تاکید بر بررسی و حل سریع آن تصریح کرد: «ایجاد و ارتقای انگیزش در کارکنان سازمان‌ها یکی از مهمترین وظایف مدیران است و در این زمینه هر قدر افراد نیازهای ارضا شده بیشتری داشته باشند، رفتارهایشان عقلایی‌تر و منطقی‌تر خواهد شد که شناخت راه‌های ایجاد و تقویت انگیزش در آنان از وظایف مهم سازمان‌هاست.»


در ادامه دکتر علی کرامتی فرهود معاون اداری و مالی دانشگاه، مهدی الله‌وردی‌زاده مدیرکل امور اداری و منابع انسانی و حسین شبان رئیس کارگزینی دانشگاه به شنیدن مسائل و مشکلات مطرح‌شده پرداختند و به سوالات حاضران پاسخ دادند.


نشست صمیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و اعضای شورای اداری با کارکنان دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به همت اداره کل امور اداری دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
گوشتیران
قالیشویی ادیب
رسپینا