دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 تير 1403 - 10:31
در حاشیه جلسه هیئت دولت؛

اسماعیلی: مراسم اربعین رئیس‌جمهور شهید در مراکز شهری و روستایی برگزار می‌شود

اسماعیلی: مراسم اربعین رئیس‌جمهور شهید در مراکز شهری و روستایی برگزار می‌شود
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام برنامه مراسم چهلم شهدای خدمت گفت: فردا همزمان در تهران و همه مراکز شهری و روستایی، مردم برای رئیس جمهور شهید مراسم‌ یادبود برگزار می‌کنند.
کد خبر : 919015

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فردا همزمان در تهران و همه مراکز شهری و روستایی، مردم عزیز، علاقمند و شیفتگان خدمت برای رئیس جمهور عزیزمان مراسم‌های یادبود اربعین دارند و برگزار می‌کنند.

وی افزود: سخنران این مراسم در تهران خانم علم الهدی، همسر دانشمند و فاضل رئیس جمهور شهید خواهند بود، ضمن آنکه این مراسم با پخش سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان، سید مقاومت همراه خواهد بود.

اسماعیلی اظهار کرد: مداحان اهل بیت و قاریان قرآن در مجلس افاضه فیض خواهند کرد و همه دوستان با آمادگی کامل برای تسهیل در امر برگزاری مطلوب این برنامه، همراه هستند. ضمن آنکه برنامه بعدی در مشهد خواهد بود که ۴۰ روز بعد از تدفین شهید عزیزمان در حرم مطهر امام رئوف و در کنار مرقد مطهر رئیس جمهور عزیزمان در آن مکان برگزار خواهد شد.

وی گفت: در خصوص طرح‌های فرهنگی باید عرض کنم که الحمدالله بخش عمده‌ای از طرح‌های بزرگ فرهنگی کشور آماده بهره‌برداری است از جمله مجتمع فرهنگ هنری که زیباترین مجموعه تاریخی هنری است که در یزد به نام شهید آیت الله رئیسی نامگذاری شده است افتتاح می‌شود و ان‌شاءالله آن را در روزهای آینده به بهره‌برداری خواهیم رساند. همچنین بیش از ۴۰ کتاب عمومی در حال افتتاح و ده‌ها مجتمع فرهنگی هنری و پلاتوهای تئاتر آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته