دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 تير 1403 - 19:23
در آیین گرامیداشت چهلمین روز شهدای خدمت؛

سیدحسن نصرالله: حضور عظیم مردم در تشییع شهدای خدمت حامل پیامی قوی به دوستان و دشمنان ایران بود+ فیلم

سیدحسن نصرالله: حضور عظیم مردم در تشییع شهدای خدمت حامل پیامی قوی به دوستان و دشمنان ایران بود+ فیلم
دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه دشمنانی که در کمین نشسته و منتظر بودند دیدند که ایران با تمام شرایط سختی که مواجه بود آرام باثبات و متحد است، گفت: تشییع میلیونی برای شهید رئیسی، امیر عبداللهیان و دیگر شهدا را جهان شاهد بود این حضور عظیم و گسترده حامل پیامی قوی برای دوستان و دشمنان بود.
کد خبر : 919285

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان امروز (پنج‌شنبه) در آیین گرامیداشت چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش به صورت ویدئو کنفرانسی به صحبت پرداخت.  

وی اظهارداشت: همه دیدند ملت ایران با وجود اندوه این حادثه همچنان در کنار هم متحد هستند.  دشمنانی که در کمین نشسته و منتظر بودند دیدند که ایران با تمام شرایط سختی که مواجه بود آرام باثبات و متحد است.  

دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد: تشییع میلیونی برای شهید رئیسی، امیر عبداللهیان و دیگر شهدا را جهان شاهد بود این حضور عظیم و گسترده حامل پیامی قوی برای دوستان و دشمنان بود. پیام این بود که این ملت، بصیرت و وفاداری زیادی دارند. جمهوری اسلامی نیز پس از این حادثه، به مسیر طبیعی خود ادامه داد.

سید حسن نصرالله گفت: امروز فقط سرنوشت جمهوری اسلامی مطرح نیست بلکه با تمام صداقت و صراحت می‌گویم سرنوشت تمام ملت‌ها و مقاومت در منطقه به سرنوشت جمهوری اسلامی ایران بسته شده است.

صحبت‌های کامل دبیرکل حزب‌الله لبنان را به مناسبت گرامیداشت چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش در زیر ببینید:

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته