دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 تير 1403 - 12:13

اسلامی: اخذ رای در شعب خارج از کشور ادامه دارد

اسلامی: اخذ رای در شعب خارج از کشور ادامه دارد
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: شعب خارج از کشور با توجه به زمان بندی هر منطقه شروع شده است و هیچ شعبه در خارج از کشور هنوز به اتمام نرسیده است و أخذ رای هنوز ادامه دارد.
کد خبر : 919336

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن اسلامی ظهر امروز با بیان اینکه از ۸ صبح فرایند انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده است، گفت: پیرو اطلاعیه ۷ و ۸ وزارت کشور، اسامی و شماره کاندیداهای انتخابات ریاست به ترتیب حروف الفبا در سراسر کشور توزیع شده است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور، اضافه کرد: طبق اطلاعیه ۱۹ افراد می توانند با شناسنامه و کارت ملی در انتخابات شرکت کنند و کسانی که شناسنامه قدیمی دارند می‌توانند با همراه داشتن کد ملی به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

وی اعلام کرد: طبق اطلاعیه شماره ۱۶ و بر اساس ماده ۱۰ هرگونه تصویربرداری از آرای انتخابات ممنوع است. همچنین طبق اطلاعیه ۱۷ به آگاهی نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رای می‌رسانیم حق تبلیغ له و علیه هیچ کدام از نامزدها وجود ندارند و اگر مشاهده شود، از شعب اخذ اخراج می شوند.

اسلامی تصریح کرد: ۵۸ هزار ۴۰ شعب در سراسر کشور مشغول اخذ رای از هموطنان عزیز هستند و متولدین ۸ تیر ۸۵ به قبل می توانند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

وی تاکید کرد: شعب خارج از کشور با توجه به زمان بندی هر منطقه شروع شده است و هیچ شعبه در خارج از کشور هنوز به اتمام نرسیده است و أخذ رای هنوز ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته