دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انتخابات در امنیت کامل در حال برگزاری است

انتخابات در امنیت کامل در حال برگزاری است
فرمانده فراجا اعلام کرد: انتخابات در امنیت کامل در حال برگزاری است.
کد خبر : 919360

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار احمدرضا رادان با حضور در مسجد مالکاشتر ستاد فراجا در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

وی پس انداختن رأی خود به صندوق با حضور در جمع خبرنگاران گفت: روند انتخابات به خوبی و در امنیت کامل در حال برگزاری است و خوشبختانه تا این لحظه هیچ‌گونه حادثه امنیتی در هیچ نقطه‌ای از کشور گزارش نشده و انتخابات در امنیت کامل در حال برگزاری است.

وی با اشاره به آماده‌باش مأموران پلیس در روز رأی گیری افزود: البته پلیس از همان روزهای نخست شروع فرآیند انتخابات در آماده باش بوده و به وظایف قانونی خود عمل کرد. امروز نیز همکاران من در شعب اخذ رأی سراسر کشور حضور دارند و همانطور که گفتم انتخابات در نظم کامل در حال انجام است و همکاران ما تا آخرین لحظه رأی گیری و شمارش آرا و اعلام نتایج در کنار مردم خواهند بود.

رادان ادامه داد: امروز نیز شاهد شگفتانه ای دیگری از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود و برابر گزارش‌های دریافتی حضور مردم در پای صندوق‌های رأی عدد قابل توجهی است. در این شرایط می‌توان گفت که امروز رأی ندادن، نوعی خودتحریمی برای مردم محسوب می‌شود.

وی افزود: امروز اگر کسانی مدعی اظهارنظر در صحنه سیاسی کشور هستند باید با حضور در پای صندوق‌های رأی نظر خود را اعلام کنند.

گفتنی است؛ همچنین شماری از رؤسا و فرماندهان پلیس نیز در مسجد مالک اشتر ستاد فراجا رأی خود را به صندوق انداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته