دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 تير 1403 - 09:57
حجت‌الاسلام صانعی مطرح کرد؛

نارضایتی مردم از رشد بی‌رویه صنعت در شهرستان اشکذر/ کرسی‌های آزاداندیشی با محور مشکلات مردم برگزار شود

نارضایتی مردم از رشد بی‌رویه صنعت در شهرستان اشکذر  کرسی‌های آزاداندیشی با محور مشکلات مردم برگزار شود
امام جمعه شهرستان اشکذر با بیان اینکه رشد بی‌رویه صنعت در شهرستان اشکذر موجب نارضایتی مردم شده است، گفت: کرسی‌های آزاداندیشی باید با محور مشکلات مردم برگزار شود.
کد خبر : 919001

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، اعضای هیئت رئیسه و تعدادی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر با حجت‌الاسلام ابوذر صانعی امام جمعه جدید شهرستان اشکذر دیدار کردند.

امام جمعه شهرستان اشکذر از این دیدار به‌عنوان بهترین دیدار‌ها یاد کرد و گفت: دانشگاه، مایه امید شهرستان و رفت و آمد دانشجو به شهرستان مایه برکت است و بها دادن به علم و معنویت باید در اولویت باشد.

صانعی با اشاره به صنعتی بودن شهرستان اشکذر، سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی خیلی خوبی که در بخش اقتصاد به وجود آمده است، افزود: عمده نارضایتی مردم در این شهرستان رشد بی‌رویه صنعت است و خواسته مردم این است که سرمایه‌گذاری علمی هم انجام شود و ما باید جذب نخبه داشته باشیم و برای این کار باید زیرساخت‌های دانشگاه تقویت شود.

وی، خواستار سرمایه‌گذاری علمی در شهرستان اشکذر و تقویت گروه‌های معارف اسلامی و سایر رشته‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر شد.

امام جمعه شهرستان اشکذر افزود: برگزاری کرسی‌های علمی و دانشجویی باید سطح استانی داشته باشد و سالیانه کرسی‌ها با مشارکت استان یزد و مباحث زنده و مشکلات مردم برگزار شود.

صانعی با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در حوزه پژوهش، خواستار تقویت این حوزه و همچنین راه‌اندازی انتشارات دانشگاه و چاپ مجلات علمی با گرید علمی، آثار دانشجویان و برنامه‌ریزی برای تجلیل از نخبگان دانشگاهی شد.

وی یادآور شد: افتخار تدریس و همکاری در گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دارم و نگاه من، علمی است و باید از ظرفیت علمی شهرستان اشکذر استفاده شود و حتی شهرستان اشکذر باید به‌عنوان قطب علمی معرفی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته