دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 تير 1403 - 09:46
دهقانی اشکذری مطرح کرد؛

آمادگی دانشگاه آزاد برای حل علمی مسائل اقتصادی شهرستان اشکذر

آمادگی دانشگاه آزاد برای حل علمی مسائل اقتصادی شهرستان اشکذر
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر از آمادگی این دانشگاه برای حل علمی مسائل اقتصادی شهرستان اشکذر خبر داد.
کد خبر : 918995

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، اعضای هیئت رئیسه و تعدادی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر با حجت‌الاسلام ابوذر صانعی امام جمعه جدید شهرستان اشکذر دیدار کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر با بیان تاریخچه مختصری از تأسیس و راه‌اندازی این واحد دانشگاهی و آمار دانشجویان، کارکنان، استادان و رشته‌های تحصیلی از وضعیت سرویس حمل و نقل عمومی اشکذر انتقاد کرد و گفت: طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که کلاس‌ها روز‌های آخر هفته برگزار شود و دانشجویان ارتباط زیادی با دانشگاه نداشته باشند.

محمود دهقانی اشکذری افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر پس از واحد یزد به‌لحاظ آموزشی، پژوهشی، علوم کاربردی، برق و مکانیک در وضعیت مناسبی قرار دارد و تلاش می‌کنیم به تدریج در این دو رشته به قطب استان و مرجع کشوری تبدیل شویم.

وی با اشاره به فعالیت‌های حوزه‌های پژوهشی بیان کرد: مرکز تحقیقات زیست فناوری پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر در سال‌های گذشته حائز رتبه‌های نخست و دوم کشوری بوده و این واحد دانشگاهی از تمام امکانات آموزشی و رفاهی مثل سلف سرویس، خوابگاه و ... بهره‌مند است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر به طرح‌های درآمدزایی غیرشهریه‌ای این دانشگاه شامل نیروگاه خورشیدی، استخر پرورش ماهی و کارگاه کشت قارچ اشاره کرد و از آمادگی این واحد دانشگاهی برای کمک به حل مسائل مختلف شهرستان اشکذر خبر داد.

دهقانی‌ اشکذری متذکر شد: تاکنون ۱۸ عنوان پایان‌نامه در گروه مشاوره خانواده و ۶ عنوان پایان‌نامه در گروه زیست‌شناسی مرتبط با موضوعات شهرستان اشکذر دفاع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته