دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
درخواست دادستان کل کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری:

نامزد‌های انتخابات و طرفدارانشان ملتزم به قانون و مصالح کشور باشند

نامزد‌های انتخابات و طرفدارانشان ملتزم به قانون و مصالح کشور باشند
حجت‌الاسلام موحدی آزاد گفت: قانون سلامت انتخابات را تضمین کرده است، به‌گونه‌ای که هر نامزد می‌تواند برای هر صندوق نماینده تعیین کند ضمن اینکه نمایندگان شورای نگهبان و هیئت‌های اجرایی نیز حضور دارند.
کد خبر : 918998

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی‌آزاد در مراسم گرامیداشت هفته قوه قضاییه در سازمان بازرسی کل کشور ضمن تبریک عید غدیر خم اظهار کرد: حادثه غدیر خم تحول عظیم در زندگی بشریت است و همه محتاج علی علیه السلام هستیم.

وی در ادامه سخنان خود به اقدامات سازمان بازرسی کل کشور در دوران تحول و تعالی اشاره کرد و با یادآوری اینکه این سازمان در تمامی بخش‌ها وظیفه نظارتی دارد، گفت: سازمان بازرسی کل کشور امروزه در یک شرایط بسیار خوب قرار دارد و امروز در داخل قوه قضاییه و هم بیرون از قوه یکی از ارکان تصمیم گیری است و رئیس این سازمان طرف مشورت رئیس قوه قضاییه در امور مهم است.

دادستان کل کشور با اشاره به برخی از اشتراکات بین سازمان بازرسی و دادستانی کل گفت: این اشتراکات احصا شده و دادستانی کل بنا دارد که رابطه با سازمان بازرسی را تقویت کند تا نظارت‌ها تشدید شود.

وی با بیان اینکه بازرس باید ابزار داشته باشد یکی از این ابزار‌ها را دانش آن رشته دانست و یادآور شد: آن بازرسی که بنا دارد به یک سازمان برود باید آن سازمان را بطور کامل بشناسد با هدف آن سازمان آشنایی داشته باشد و تا مشرف به وظایف آن سازمان نباشد بازرسی به سرانجام نمی‌رسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی از خودساختگی به عنوان یکی از مهمترین شرایط ناظر است و خواستار تقویت ارتباطات بین سازمان بازرسی و دادستانی کل کشور شد.

وی در ادامه سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: نظارت سازمان بازرسی و دادستانی کل بر رفتار و عملکرد دولتمردان از حیث اجرای برنامه انتخابات بسیار مهم است.

دادستان کل کشور با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو اظهار کرد: امنیت کامل دوره‌های مختلف از جمله این دوره با شهادت رئیس جمهور نشان می‌دهد که ارکان نظام جمهوری اسلامی از استحکام بسیار زیادی برخوردار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی با یادآوری اینکه روز به روز شور و شعف بیشتری برای انتخابات ایجاد می‌شود به نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری و طرفداران آنان هشدار داد که ملتزم به قانون و مصالح کشور باشند و مطالبی که به فرموده مقام معظم رهبری دشمن شادکن می‌شود بر زبان جاری نکنند و در این رابطه باید تمامی نهاد‌های نظارتی به وظیفه خود عمل کنند.

وی ادامه داد: مردم توجهی به تبلیغات سوء دشمن و فشار‌های اقتصادی آن در قالب تحریم در امر انتخابات ندارند و مثل گذشته در پای صندوق‌های رأی حضور می‌یابند.

دادستان کل کشور در پایان سخنان خود گفت: قانون سلامت انتخابات را تضمین کرده است، بگونه‌ای که هر نامزد می‌تواند برای هر صندوق نماینده تعیین کند ضمن اینکه نمایندگان شورای نگهبان و هیئت‌های اجرایی نیز حضور دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته