دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
واکنش مداح اهل بیت به سخنان ظریف؛

رای گرفتن به چه قیمتی؟

رای گرفتن به چه قیمتی؟
فریدون کریم‌پور خطاب به محمدجواد ظریف گفت: شما خودتان را با حضرت زینب(س) مقایسه می‌کنید؟ برای امثال شما متاسفم که فکر می‌کنید می‌توانید به شعور مردم بی احترامی کنید. این کار و این حرف شما بی‌احترامی به شعور خودتان بود. شما خودتان را خراب کردید.
کد خبر : 919031

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نام محمدجواد ظریف بعد از سال‌ها بار دیگر به یکی از اسامی پرتکرار در سیاست ایران تبدیل شده است، وزیر امور خارجه دولت روحانی این روز‌ها به عنوان یکی از بازوان اصلی جریان اصلاحات به نفع مسعود پزشکیان وارد کارزار انتخاباتی شده و با حضور در صداوسیما و میتینگ‌های سیاسی در شهر‌های مختلف تلاش می‌کند به هر طریقی شده، سروصدایی به راه بیاندازد.

آشنایی ظریف با بازی‌های رسانه‌ای و فریاد‌های او در سخنرانی‌های هیجانی استانی‌اش باعث شده ویدئو‌های مربوط به سخنان او در برنامه‌های انتخاباتی، در فضای مجازی هم دست به دست شود. صحبت‌هایی که اکثراً حاشیه‌ساز هستند و واکنش‌های فراوانی هم در پی داشتند. یکی از این صحبت‌های عجیب و حاشیه‌ساز مربوط به سخنرانی چند روز پیش ظریف است که او خود را با حضرت زینب (س) مقایسه کرد.

ظریف در صحبت‌های خود گفت: هشت دقیقه در صداوسیما صحبت کردم الان ۵ روز است سروصدا می‌کنند تا صدای حق را نشنوند. بلاتشبیه، یادتان رفته در بازار شام هلهله می‌کردند تا صدای زینب (س) شنیده نشوند؟!

این صحبت‌های وزیر دولت روحانی با واکنش‌های منفی زیادی روبرو شد. یکی از کسانی که به طور مستقیم به این سخنان واکنش نشان داد، حاج فریدون کریم‌پور بود. مداح شناخته شده کشورمان با انتشار ویدئویی در این خصوص گفت: آقای ظریف، شما چه چیزی در خودتان دیدید که اینگونه حرف می‌زنید، آن هم در برابر مردمی که شعور و آگاهی بالایی دارند؟ شما این سخنان را برای گرفتن رای زدید؟ به چه قیمتی؟ شما خودتان را خراب کردید.

وی افزود: عالمان و مراجع و بزرگان دین ما هیچ وقت خودشان را با مقام و منصب اهل بیت(ع) مقایسه نمی‌کنند، بعد شما خودتان را با حضرت زینب(س) مقایسه می‌کنید؟ برای امثال شما متاسفم که فکر می‌کنید می‌توانید به شعور مردم بی احترامی کنید. این کار و این حرف شما بی‌احترام به شعور خودتان بود. شما حرف خیلی بدی زدید و مردم ما خیلی حواس جمعی دارند که فریب امثال شما را نخورند.

کریم‌پور با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: روح شهید رئیسی شاد باشد. این روز‌ها مردم ما در یک موقعیت قرار گرفتند که باید یک رئیس جمهور اصلح، آگاه، باتقوا، همراه با اهداف انقلاب و رهنمود‌های رهبرمان را انتخاب کنند. همه مردم ما آگاه و فهیم هستند و به قدری در این سال‌ها حرف شنیدند که راست را از دروغ تشخیص می‌دهند و می‌دانند چه کسی راست می‌گوید و چه کسی دروغ.

وی افزود: انشاالله در روز انتخابات مردم فرد اصلحی که راه شهید رئیسی را ادامه می‌دهد، انتخاب می‌کنند. کسی که همراه خون شهداست و به این انقلاب و مردم عزیز خیانت نمی‌کند. انشاالله در این روز ما دشمن شاد نمی‌شویم و دشمنانی که با حرف‌های شیادانه می‌خواهند مردم را با هر ترفندی به سمت خود بکشانند، ناامید می‌شوند.

این مداح در پایان سخنانش گفت: این انقلاب صاحب دارد و صاحب مملکت ما هم امام زمان (عج) است. عمری است این مردم پای انقلاب و اسلام بودند، دلسوز این مردم بودن در راه دین خدا حرکت کردن است. امیدواریم که در روز انتخابات همه مردم در این رویداد شرکت کنند و آن فردی را انتخاب می‌کنند که به دنبال رضایت خدا و امام زمان و خادم این ملت باشد. از خدا هم می‌خواهم عاقبت همه ما را ختم به خیر کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته