دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اعلام برنامه آخرین روز تبلیغات رادیوتلویزیونی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری

اعلام برنامه آخرین روز تبلیغات رادیوتلویزیونی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری
آخرین روز از برنامه‌های تبلیغاتی رادیوتلویزیونی کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری امشب برگزار می‌شود.
کد خبر : 918989

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم ووفناوری آنا، آخرین روز تبلیغاتی رادیوتلویزیونی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری امشب از ساعت ۲۰:۴۵ تا ۲۱ با برنامه بدون تعارف علیرضا زاکانی آغاز می‌شود.

گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه خبر هم ساعت ۲۲ به مدت ۴۵ دقیقه میزبان آقای حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی خواهد بود.

امروز همچنین نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آخرین صحبت‌های خود را در «یک برنامه روبه‌دوربین ۱۵ دقیقه‌ای» با مردم در میان خواهند گذشت.

این گفتگو‌های ۱۵ دقیقه‌ای از ساعت ۱۸ امروز از شبکه یک آغاز و تا ساعات پایانی شب و همچنین بامداد فردا از شبکه‌های مختلف سیما بازپخش خواهند شد.

بر اساس این گزارش، رسانه ملی ۶ فرصت ۱۵ دقیقه‌ای را برای جمع‌بندی و بیان آخرین صحبت‌ها، در اختیار نامزد‌های ریاست‌جمهوری قرار می‌دهد.

ستاد انتخابات رسانه ملی ۶ فرصت ۱۵ دقیقه‌ای را در اختیار نامزد‌های ریاست‌جمهوری قرار می‌دهد تا از طریق آن، آخرین صحبت‌های خود را با مردم در میان بگذارند.

پخش این جمع‌بندی‌های ۱۵ دقیقه‌ای که به صورت ضبطی و در قالب گفت‌وگوی رو به دوربین خواهد بود، از ساعت ۱۸ امروز از شبکه یک سیما آغاز و تا ساعات پایانی شب و همچنین بامداد فردا از شبکه‌های مختلف بازپخش خواهند شد.

این آخرین فرصت تبلیغاتی رسانه ملی برای نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری است. فرصت قانونی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری ساعت ۸ صبح فردا پنجشنبه پایان می‌یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته