دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بیمارستان شریعتی اعتبار دانشگاه علوم پزشکی تهران است

بیمارستان شریعتی اعتبار دانشگاه علوم پزشکی تهران است
معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعطای هدیه‌ای از خدمات ماندگار مدیر سابق قدردانی و حکم انتصاب محمدرضا جعفری سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع بیمارستان شریعتی را ابلاغ کرد.
کد خبر : 918933

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اعطای هدیه‌ای از خدمات ماندگار حسن برکتی مدیر سابق قدردانی و حکم انتصاب محمدرضا جعفری سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع بیمارستان شریعتی را ابلاغ کرد.

این مراسم شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ با حضور رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه، احمدرضا جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی و معاونین، روسا و سایر مسئولان بیمارستان برگزار و محمدرضا جعفری به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع بیمارستان شریعتی منصوب شد و همچنین از تلاش‌های حسن برکتی در زمان تصدی سمت مدیریت بیمارستان تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای این مراسم احمدرضا جمشیدی فوق‌تخصص روماتولوژی و رئیس بیمارستان شریعتی ضمن خیرمقدم به تیم مدیریتی فعال و پر تلاش معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه، گفت: به جرات می‌توانم شهادت دهم که برکتی با دل‌وجان برای بیمارستان شریعتی کارکرده است و بیمارستان را خانه خود می‌دانسته است.

وی افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌شائبه ایشان و همت مجمع خیرین بیمارستان تمامی فرایندها، بازسازی بخش‌ها و... به ثمر نشست؛ جا دارد در این فرصت مغتنم برای برکتی که در سنگر دیگری به ارائه خدمت می‌پردازند، آرزوی توفیق بیشتر و سلامتی و از زحمات ایشان قدردانی می‌کنم.

جمشیدی یادآور شد: جعفری جزو شایسته‌ترین افراد بیمارستان محسوب می‌شوند که این پست را گرفتند؛ از همگی خواهش می‌کنم یارویاور ایشان باشید.

در ادامه رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه از خاطرات دوران دانشجویی خود در بیمارستان شریعتی یادکرد و گفت: مدیریت، (میراث داری و میراث‌خواری) است؛ امیدوارم آن چیزی که به یادگار می‌گذاریم در ذهن‌ها بماند و همیشه به نیکی از آن یاد شود.

معاون توسعه دانشگاه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات حسن برکتی در مدتی که مدیریت بیمارستان شریعتی را به عهده داشتند؛ خاطرنشان کرد: باروحیه و انگیزه بالا و علاقه‌مند به کار تیمی در محل کار خود حضور فعال داشتند؛ امید داریم با حضور محمدرضا جعفری شاهد موفقیت‌های بیشتر این بیمارستان باشیم.

رحیم نیا با اشاره به اینکه بیمارستان شریعتی اعتبار دانشگاه علوم پزشکی تهران است؛ اظهار کرد: باتوجه‌به ارزیابی‌های انجام شده توسط مدیریت نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ "کسب عنوان بیمارستان درجه یک برتر" توسط آن بیمارستان، افتخاری بزرگ و ارزشمند است که این مهم با همکاری صادقانه تک‌تک عزیزان در بیمارستان به‌دست‌آمده است و انتظار می‌رود کماکان با ارتقاء مستمر کیفیت ارائه خدمات، در حفظ رتبه کسب شده در ارزیابی‌های آینده، کوشا باشید.

سپس حسن برکتی مدیر سابق بیمارستان شریعتی با اشاره به اینکه افتخار می‌کنم سرباز دانشگاه هستم؛ گفت: خوشحالم که خداوند این فرصت را به بنده عنایت کرد تا برای مدت زمانی حدود سه سال در خدمت همکاران پر تلاش در این بیمارستان باشم.

پس از آن محمدرضا جعفری سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع بیمارستان شریعتی با بیان اینکه کارکردن در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران برای تک‌تک ما افتخار بزرگی است و همگی سرباز دانشگاه هستیم؛ تأکید کرد: برکتی عرق خاصی به بیمارستان داشت؛ درس اخلاق و مدیریت را از ایشان یاد گرفتم.

وی افزود: کسب رتبه یک برتر این بیمارستان در ارزیابی اعتباربخشی کشوری، خیلی ارزشمند است که به‌واسطه کار تیمی و منسجم میسر شد. با توکل به خداوند متعال در این مسیر همچون گذشته با همدیگر به سمت جلو گام خواهیم برداشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته