دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رئیس هیئت مدیره گل‌گهر: بررسی نهایی گزینه‌های سرمربیگری ادامه دارد

رئیس هیئت مدیره گل‌گهر: بررسی نهایی گزینه‌های سرمربیگری ادامه دارد
رئیس هیئت مدیره باشگاه گل‌گهر اعلام کرد همچنان بررسی گزینه‌هایی سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه ادامه دارد.
کد خبر : 918697

اصغر حدیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه هیئت مدیره باشگاه گل‌گهر سیرجان به جمع‌بندی نهایی در مورد سرمربی فصل بعد تیم فوتبال خود رسیده، اظهار کرد: قرار بود تا روز گذشته گزینه نهایی را مشخص کنیم، اما مسائلی پیش آمد که تا فردا به جمع‌بندی نهایی خواهد رسید. چند گزینه داخلی و چند گزینه خارجی داریم که در حال بررسی نهایی هستیم.  

رئیس هیئت مدیره باشگاه گل‌گهر سیرجان درباره اینکه شانس کدام گزینه برای سرمربیگری بیشتر است، عنوان کرد: برخی گزینه‌ها در جمع‌بندی حذف می‌شوند و گزینه‌های نهایی را مشخص می‌کنیم ولی طرف مقابل هم نظری دارد و تنها موافقت ما کافی نیست. به عنوان مثال ما نمی‌توانیم برای آقای امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی تصمیمی بگیریم، چون تحت قرارداد فدراسیون فوتبال است. مربیانی که با تیم‌های داخلی و خارجی قرارداد دارند، نمی‌توانند با ما قرارداد ببندند. حتی اگر با تیمی قرارداد نداشته باشد ولی پیشنهادی از دیگر باشگاه‌ها داشته باشد، با میل و اختیار خود تصمیم می‌گیرد.

حدیدی در مورد اینکه مارینوس اوزونیدیس سرمربی فصل گذشته تیم گل‌گهر، شانس این را دارد تا سرمربی باقی بماند، تصریح کرد: بله، اوزونیدیس یکی از گزینه‌های ماست و بررسی عملکرد او را هم در برنامه‌های خود داشته‌ایم. این شانس را دارد تا سرمربی ما باقی ماند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه گل‌گهر سیرجان خاطرنشان کرد: گزینه‌ای نداریم که شانس بیشتری نسبت به سایرین داشته باشد و همه گزینه‌های داخلی و خارجی که در لیست باشگاه هستند، شانس آن را دارند تا سرمربی تیم در فصل آینده شوند. شاید تا فردا صددرصد به گزینه نهایی نرسیم، چون طرف دیگر قرارداد هم شرایطی دارد ولی خودمان به این تصمیم می‌رسیم که کدام گزینه مناسب‌تر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته