دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مدیر امور بین‌الملل گل‌گهر: تا فردا در مورد سرمربی داخلی جمع بندی می‌کنیم/ تارتار یکی از گزینه‌های باشگاه است

مدیر امور بین‌الملل گل‌گهر: تا فردا در مورد سرمربی داخلی جمع بندی می‌کنیم  تارتار یکی از گزینه‌های باشگاه است
مدیر روابط عمومی باشگاه گل‌گهر گفت: اولویت باشگاه بیشتر روی سرمربی داخلی است و فردی که سابقه خوبی در لیگ برتر به خصوص فصل گذشته داشته باشد تا در زمینه یارگیری عقب نمانیم.
کد خبر : 920347

ابوذر خواجویی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه تکلیف سرمربی گل‌گهر سیرجان در فصل آینده مشخص شد، اظهار کرد: ضمن اینکه مارینوس اوزنیدیس گزینه ما بود، یک گزینه جدی داخلی داشتیم و روی دیگر گزینه‌های داخلی هم در حال بررسی بودیم. مذاکراتی با محرم نویدکیا شد و او نتیجه را به بعد از مذاکره با مس رفسنجان منتقل کرد، چون به این باشگاه تعهد داشت. فکر می‌کنم مشکل کوچکی برای جدایی از مس داشت و بعد از مذاکراتی که با مس داشت، مذاکرات با ما به بن‌بست خورد. در نهایت هم نویدکیا با مس رفسنجان تمدید کرد.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه گل‌گهر سیرجان افزود: با دو سه گزینه دیگر داخلی مذاکره کردیم و به نظرم تا فردا به جمع‌بندی نهایی در خصوص گزینه نهایی خواهیم رسید. چون زمانی نداریم، فصل نقل و انتقالات شروع شده و نیاز است اول سرمربی انتخاب شود. برای انتخاب سرمربی خارجی به زمان بیشتری نیاز داشتیم و به همین خاطر تنها گزینه خارجی ما اوزونیدیس است که فصل قبل سرمربی ما بود و از تیم شناخت دارد. ضمن اینکه زمانی را برای مذاکره با نویدکیا از دست دادیم؛ بنابراین اولویت باشگاه بیشتر روی سرمربی داخلی است و فردی که سابقه خوبی در لیگ برتر به خصوص فصل گذشته داشته باشد تا در زمینه یارگیری عقب نمانیم. باشگاه با بازیکنان خوب فصل گذشته بحث تمدید قرارداد را شروع کرده و دیروز احمدرضا زنده روح تمدید کرد و امروز هم دو بازیکن دیگر تمدید می‌کنند.

خواجویی در واکنش به انتخاب مهدی تارتار به عنوان سرمربی تیم گل‌گهر تصریح کرد: این جور نیست که قرارداد تارتار را با گل‌گهر تمام شده بدانیم. اخلاقی هم نیست که اسامی گزینه‌های باشگاه را معرفی کنیم. هنوز با هیچ گزینه‌ای به صورت قطعی به توافق نرسیدیم.

مدیر روابط عمومی گل‌گهر درباره اینکه سعید دقیقی در میان گزینه‌های باشگاه قرار داشته، گفت: نه، دقیقی گزینه ما نبوده است. ان‌شاءالله تا فردا جمع‌بندی نهایی را در مورد سرمربی تیم خواهیم کرد.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته