دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شرط تقدیر از واحد‌ها در روز ملی صنعت و معدن اعلام شد

شرط تقدیر از واحد‌ها در روز ملی صنعت و معدن اعلام شد
معاون وزیر صمت در نشست دهه صنعت و معدن گفت: برنامه‌های دهه صنعت و معدن در سال جاری ارائه دستاورد‌ها و چالش‌های حوزه تولید است و بر اساس برنامه ریزی‌ها مقرر شده واحد‌هایی که با رویه‌های معین پیشرفت بهتری داشته‌اند مورد تقدیر واقع خواهند شد.
کد خبر : 918694

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم وفناوری آنا، امروز نشست خبری روز ملی صنعت و معدن با حضور معاون وزیر صمت و فعالان بخش خصوصی برگزار شد.

در این نشست فرشاد مقیمی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به اهمیت جایگاه صنعت و معدن در کشور گفت: برنامه‌های دهه صنعت و معدن در سال جاری ارائه دستاورد‌ها و چالش‌های حوزه تولید است و بر اساس برنامه ریزی‌ها مقرر شده واحد‌هایی که با رویه‌های معین پیشرفت بهتری داشته‌اند مورد تقدیر واقع خواهند شد.

مقیمی ادامه داد: دهه صنعت و معدن به نام‌های مختلفی نامگذاری شده است و یکی از محور‌ها جهش تولید در بخش معدن است.

وی تصریح کرد: قبل از سال ۱۴۰۳ پیشنهادی از سوی وزارت صمت ارائه شد تا در دهه صنعت از بسته حمایتی رونمایی شود از این رو ۱۰ تشکل خصوصی بخش معدن، محوریت اصلی جلسات ستاد را برعهده داشته‌اند و از نظرات آنها برای برگزاری این جلسات و مصوبات آن استفاده شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران؛ جلساتی با دستگاه‌های اجرایی برگزار شد و ۱۰۰ محور و موضوع در این بخش مهم اقتصادی شناسایی شده است. مقرر بود رئیس جمهور شهید از این بسته رونمایی کند که این اتفاق ناگوار مانع آن شد. این بسته حمایتی خادم الرضا نام گرفته و در روز صنعت مصادف با ۱۰ تیر از آن رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته