دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1403 - 15:17
سردار معروفی:

حضور هوشمندانه در انتخابات مولد قدرت و امنیت‌آور است

حضور هوشمندانه در انتخابات مولد قدرت و امنیت‌آور است
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری عنوان کرد: در انتخابات پیش‌رو نیازمند حضور معنادار و هوشمندانه مردم مانند ۴۶ سال گذشته هستیم.
کد خبر : 918583

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در ویژه‌برنامه گرامیداشت «روز ملی بسیج اساتید» به مناسبت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار کرد: امروز نیازمند حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات هستیم چراکه حضور حداکثری امنیت‌آور است و دست برتر، تولید قدرت، امنیت و آسایش را برای ملت ایران به ارمغان می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه سلاح هسته‌ای ناکارآمدترین سلاح دنیاست بیان کرد: جمهوری اسلامی و ملت ایران از قربانیان سلاح‌های کشتارجمعی محسوب می‌شوند. کشور یکی از اعضای باشگاه صلح‌آمیز هسته‌ای دنیاست و با وجود اینکه می‌دانند ایران هیچ‌گاه به دنبال دستیابی به این‌گونه سلاح‌ها نبوده و نیست؛ اما موضوع سلاح هسته‌ای را همانند سایر بهانه‌های واهی علیه ایران دستاویز قرار داده و از آن در مجامع بین‌المللی سوءاستفاده سیاسی می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: ظلم و ستم بزرگی که در دوران جنگ تحمیلی بر اثر استفاده دشمن از سلاح شیمیایی علیه رزمندگان و مردم بخشی از شهر‌ها وارد شد را هرگز نمی‌توان فراموش کرد.بر اساس فتوای امام راحل (ره)، دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای و کشتارجمعی را حرام می‌دانیم.  امروز دعوای دشمنان بر سر علم و پیشرفت علمی ایران بوده و در حالی که کشور را محاصره کرده‌اند، ایران به این همه عظمت و پیشرفت در عرصه‌های مختلف دست یافته است.

معروفی اضافه کرد: مردم هوشمند هستند و در ۴۶ سال گذشته ثابت کردند که هرگاه منافع ملی و اعتقاداتشان در خطر باشد، کوتاه نیامده و از منافع خود دفاع خواهند کرد.

وی با اشاره به مردمی بودن، رسالت‌محوری و دوری از محافظه‌کاری به‌عنوان شاخصه‌های مدیر انقلابی بیان کرد: شهید رئیسی رئیس‌جمهوری به تمام معنا مردمی بود که فاصله بین صف و ستاد را کاست و اولویت امروز تلاش برای بالا بردن مشارکت شهروندان در انتخابات است و همه دنیا در این دوران برای مشاهده عملکرد ملت ایران به نظاره نشسته‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ملت ایران ثابت کردند که هرگاه منافع ملی کشور در خطر باشد از کشور و نظام و فرمان‌ها امام خود تبعیت می‌کنند، مطرح کرد: ایجاد وحدت بین مردم واجب است و این ملت پای دین خدا ایستاده و انقلاب اسلامی با مردم تعریف می‌شود.

معروفی با تأکید بر اینکه آن چیزی که انقلاب اسلامی را نگه‌ داشته، هوشمندی دقیق رهبر معظم انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات، علاوه بر سیلی زدن به دشمنان ملت، باید انتخاب درستی داشت که باعث ادامه راه شهید رئیسی شود. امروز نیازمند حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات هستیم؛ چراکه حضور حداکثری امنیت‌آور است و دست برتر، تولید قدرت، امنیت و آسایش را برای ملت ایران به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه امروز به حضور معنادار و هوشمندانه ملت ایران مانند ۴۶ سال گذشته نیاز داریم، تشریح کرد: استادان بسیجی دانشگاه‌ها در این زمینه نقش مهمی بر عهده دارند و باید سؤالات و گره‌های ذهنی جوانان را در جلسات مختلف کوچک و خانوادگی باز کنند.

به گزارش آنا، در پایان این مراسم از ۴۰ استاد برجسته علمی و فرهنگی دانشگاه‌های استان اصفهان قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته