دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1403 - 16:04
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان:

شهید رئیسی و همراهان مزد عملکرد انقلابی خود را گرفتند/ تأمین امنیت با مشارکت قوی در انتخابات

شهید رئیسی و همراهان مزد عملکرد انقلابی خود را گرفتند  تأمین امنیت با مشارکت قوی در انتخابات
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت:‌ آیت‌الله رئیسی در آستان قدس، قوه قضاییه و ریاست جمهوری و شهید امیرعبداللهیان در وزارت امور خارجه منشأ تحول و نمایش دیپلماسی انقلابی بودند.
کد خبر : 916528

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در نشست «دانشگاه، خانه گفتگو» که با موضوع صدور انقلاب و تشریح انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: امام منشأ تحول و دگرگونی بود با وقوع انقلاب اسلامی آمریکا رو به زوال رفت و جزء نخستین اقدامات، مسئله فلسطین و روز قدس را زنده کرد.

وی افزود: در آن زمان بسیاری معتقد بودند که دین کارکردی برای اداره حکومت ندارد؛ اما امام روی دیگری از دین را نشان دادند و ثابت کردند که دین بهترین راه اداره حکومت است از همان ابتدای انقلاب، غلبه منطق اسلام را بر منطق شرق و غرب ترویج دادند از این‌رو حریت را در دنیا گستراندند و بر همین اساس در دنیا می‌بینیم که امروز وجدان‌های آگاه و بیدار فارغ از دین امروز در حمایت از فلسطین برخاسته‌اند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان عنوان کرد: اختلاف با دشمن بر سر اندیشه و مدل اداره بشر است. انقلاب اسلامی فکر و اندیشه غرب را مورد حمله قرار داده و به همین دلیل در این عمر ۴۵ ساله انقلاب، دشمنی و اختلاف ادامه داشته و ادامه خواهد داشت. دشمن دنبال تغییر اندیشه مسئولان ارشد جمهوری اسلامی بوده و پس از آن به دنبال جلوگیری از صدور اندیشه انقلاب اسلامی به کشور‌های دیگر است در شهادت آیت‌الله رئیسی شاهد حضور رؤسا و مقامات کشور‌های مختلف بودیم و این نشان‌دهنده صدور انقلاب است.

فدا بیان کرد: در این سال‌ها از همه راهبرد‌های دشمن برای زمین‌گیر کردن جمهوری اسلامی عبور کرده‌ایم دیگر راهبرد جدیدی برای دشمن باقی نمانده و همه این اقدامات با محور قائمه جمهوری اسلامی یعنی حضرت امام خمینی(ره) و پس از آن رهبری معظم انقلاب صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: در وعده صادق، رهبر انقلاب، جرئت، شجاعت و حمایت به مسئولان و سربازان دادند در ماجرای شهادت و تشییع آیت‌الله رئیسی، شاهد آرامش‌بخشی ایشان به کشور بودیم و این رهبری و قائم بودن ایشان به انقلاب و جمهوری اسلامی از مهم‌ترین نعمت‌هایی بوده که خداوند به ملت ایران داده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان مطرح کرد: پس از شهادت شهید زاهدی، اسرائیلی‌ها ابتدا به دنبال تحریک ایران برای اقدام عجولانه بودند و پس از سخنرانی عید فطر رهبری ابتدا آغاز به تهدید و پس از آن به التماس افتادند تا ایران را از حمله وعده صادق منصرف کنند، هدف و مسئله مهم این بود که یک کشور پس از ۸۰ سال عربده‌کشی اسرائیل، جرئت پیدا کند عصاره غرب یعنی رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار دهد.

فدا گفت: در ماجرای بالگرد شهید رئیسی انقلابی‌ترین‌ها در حیطه خود به شهادت رسیدند، باید مسئولان بعدی این شهدا را تراز و معیار کار خود قرار دهند هر کدام از این شهدا در حیطه کاری خود منشأ تحول بودند؛ آیت‌الله رئیسی در آستان قدس، قوه قضاییه و ریاست جمهوری و شهید امیرعبداللهیان در وزارت امور خارجه منشأ تحول و نمایش دیپلماسی انقلابی بودند؛ شهید آل هاشم نیز در میان امامان جمعه منشأ تحول و عملکرد انقلابی و مردمی بود.

وی اضافه کرد:‌ شهید رحمتی در استانداری آذربایجان منشأ تحول و عملکرد انقلابی بود و این پاداش عملکرد کسانی است که مردم و انقلاب در عمل و شیوه عمل اینها نقش داشتند. رئیس‌جمهور بعدی هم باید انقلابی و خستگی‌ناپذیر بتواند خدمات و تحولات شهید رئیسی را ادامه دهد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تبیین کرد: از هیچ نامزدی، حمایت یا توصیه‌ای نمی‌کنم و فقط مشارکت قوی مردم مهم است تا امنیت کشور تأمین شود؛ اما توصیه می‌کنم کسی را انتخاب کنید که به ویژگی‌های دولت شهید رئیسی نزدیک باشد و بتواند راه او را ادامه دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته