دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پوررستم: گروه تولید و گردآوری محتوا برای ارتباط با نسل جوان تشکیل می‌شود

پوررستم: گروه تولید و گردآوری محتوا برای ارتباط با نسل جوان تشکیل می‌شود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌مرکزی گفت: با وجود فرهنگ غنی نمی‌توانیم ارتباط خوبی با مخاطبان مخصوصا نسل جوان برقرار کنیم؛ در این راستا گروه تولید و گردآوری محتوا تشکیل دادیم تا آموزش ببینیم که چطور با جوانان می‌توانیم ارتباط برقرار کنیم.
کد خبر : 918490

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، توحید پوررستم، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌مرکزی در جلسه اعضای هیئت علمی گروه زیست‌شناسی که امروز پیش از ظهر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌مرکزی به‌صورت مسئله‌محور اقدامات خود را به سمت جلو پیش می‌برد؛ علم و فرهنگ رسالت این دانشگاه است.

وی با بیان اینکه اگر صرفا در عرصه علم پیش برویم، شبیه به کشورهای غربی می‌شویم، تصریح کرد: کشورهای غیرمسلمان از علم برای آسایش استفاده نمی‌کنند و حدود یک سال است که از تکنولوژی برای شهید شدن زنان استفاده می‌کنند.

پوررستم با اشاره به اینکه کشور ایران از لحاظ فرهنگی بسیار غنی است، ابراز کرد: با وجود فرهنگ غنی نمی‌توانیم ارتباط خوبی با مخاطبان مخصوصا نسل جوان برقرار کنیم؛ در این راستا گروه تولید و گردآوری محتوا تشکیل دادیم تا آموزش ببینیم که چطور با جوانان می‌توانیم ارتباط برقرار کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌مرکزی افزود: در این گروه‌ها از احکام اسلام، احادیث و شرع استفاده می‌کنیم و از اساتید معارف و حقوق در این زمینه کمک می‌گیریم.

وی با بیان اینکه ۲۰ درصد از مخاطبین با این محتواها می‌توانند با دانشجو ارتباط برقرار کنند، ادامه داد: باید دریابیم که تکلیف ۸۰ درصد بعدی چه می‌شود. گروهی قرار دادیم که تجربه کشورهای مسلمانان را مطالعه کنند و قوانین را در این کشورها بررسی کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌مرکزی با اشاره به گروه سوم، اظهار کرد: تجربه گروه‌های غیر مسلمان در این گروه بررسی می‌شود. گروه پزشکی، رفتاری و اجتماعی نیز وجود دارد تا مطالعه کنیم که چطور می‌توانیم با جوانان ارتباط برقرار کنیم.

پوررستم با اشاره به اینکه ترکیبی از این محتواها اجازه می‌دهد با جوانان ارتباط برقرار کنیم، اظهار کرد: اساتید زمانی موفق می‌شوند که ‌داشجویانی تربیت نکنند که بعد از فارغ‌التحصیلی به صورت شناسنامه‌ایی بزرگ نشوند و این موضوع به فرهنگ تلقی می‌شود. برای تشویق اساتید این محتواها را به صورت طرح‌های پژوهشی تصویب کردیم.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان ارشد و دکتری اگر در این زمینه موفق شوند، دانشگاه شهریه دانشجویی را متقبل می‌شود. درصدد هستیم با گردآوری این محتواها بتوانیم برای سایرارگان‌ها و واحدها مثمرثمر واقع شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته