دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تخریب و تضعیف این دانشگاه را محکوم کردند

اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تخریب و تضعیف این دانشگاه را محکوم کردند
۴۱۰۰ نفر از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در بیانیه‌ای تخریب و تضعیف دانشگاه آزاد اسلامی توسط یکی از کاندیدای ریاست جمهوری را محکوم کردند.
کد خبر : 918239

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۴۱۰۰ نفر از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در بیانیه ای تخریب و تضعیف دانشگاه آزاد اسلامی توسط یکی از کاندیدای ریاست جمهوری را محکوم کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَ قُولُوا قَوْلًا سَدِيداً
(احزاب- ۷۰) 

یاد و خاطره شهید جمهور و همراهان ایشان را گرامی می داریم و در این گرماگرم تبلیغات انتخاباتی درود می فرستیم به روح ایشان که توهین ها و تخریب ها را تحمل نمود و اخلاق را فدای اهداف سیاسی و دنیایی ننمود. 

در این ایام شاهد تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم هستیم. کارزاری که تا چند روز آینده نتیجه آن مشخص می شود و در گام اول پیروز واقعی افرادی هستند که بیش از دیگران اخلاق و منش اسلامی را سرلوحه قرار داده و خسران زده عده ای که به خاطر به دست آوردن منصبی دنیایی با دروغ گویی، تهمت زنی، تحقیر و تخریب به لجن پراکنی پرداخته و موجبات ایجاد نا امیدی و تشویش اذهان عمومی را فراهم می نمایند بی توجه به اینکه ( ان اکرمکم عندالله اتقاکم).

قطعا یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب شکوهمند اسلامی، ایجاد دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگ ترین دانشگاه حضوری دنیاست که در جهت بالا بردن سطح علمی و فرهنگی در کشور اقدامات شایسته و تاریخی انجام داده است. 

حضور شماری از اساتید و فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در مسئولیت های مهم و بزرگ کشوری، حضور اساتید این دانشگاه در بین نخبگان و دانشمندان یک درصد و دو درصد دنیا، کسب مدال‌های رنگین بین المللی در عرصه های مختلف همگی برگ زرینی در کارنامه این دانشگاه می باشد. 

تخریب و تضعیف دانشگاه آزاد اسلامی در اظهار نظر یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که یا از روی جهل و یا از روی عناد صورت گرفت، خاطر بسیاری از دوستداران علم و فرهنگ را مکدر نمود و خانواده دانشگاه آزاد (اساتید، کارکنان و دانشجویان) را رنجاند. 

اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تذکر به فعالان عرصه رقابت انتخاباتی، اعلام می دارند این گونه رفتار و گفتارهای ناشایست غیر اخلاقی موجبات تخریب و تضعیف دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را فراهم نموده و باعث خوشنودی دشمنان این انقلاب می گردد. 

علیهذا عذرخواهی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و دلجویی از ایشان در تریبون رسمی کمترین اقدام می باشد و امیدواریم دیگر شاهد رفتارهای غیر حرفه ای در روزهای باقی مانده تبلیغات نامزدها نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته