دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آذربایجانی: رضاییان با سپاهان قرارداد دارد و نورافکن سرباز است/ پرسپولیس درخواستی برای نیازمند و احمدزاده نداده

آذربایجانی: رضاییان با سپاهان قرارداد دارد و نورافکن سرباز است  پرسپولیس درخواستی برای نیازمند و احمدزاده نداده
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: رضاییان با سپاهان قرارداد دارد و نورافکن سرباز است، درخواستی از پرسپولیس برای نیازمند و احمدزاده ندیدم.
کد خبر : 918361

حمیدرضا نقیبی_ مهدی آذربایجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد پنجمین قهرمانی سپاهان در جام حذفی که باعث شد این تیم بعد از استقلال و پرسپولیس پرافتخارترین تیم این جام باشد، اظهار کرد: خدا را شکر که سپاهان توانست بعد از ۱۱ سال بار دیگر قهرمانی جام شود و به جایگاه واقعی خود که کسب عنوان قهرمانی است دست یابد. این قهرمانی را به تمام مردم استان اصفهان و دیگر شهر‌هایی که طرفدار سپاهان هستند تقدیم می‌کنیم. خدا را شاکریم که هواداران خوبی داریم و در بازی فینال جام حذفی که در خارج از اصفهان برگزار شد، طرفداران خونگرم سپاهان، تیم خود را تنها نگذاشتند.  

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه در فصل آینده سرمربی تیمش ژوزه مورایس باقی خواهد مند، عنوان کرد: کسب قهرمانی که در جام حذفی اتفاق افتاد و تلاش‌هایی که سرمربی تیم داشت به نتیجه رسید. ان‌شاءالله که اتفاق خاصی رخ ندهد و فصل بعد هم مورایس که با باشگاه قرارداد دارد سرمربی ما باقی می‌ماند.

وی با اشاره به اینکه مورایس لیست خود را برای فصل بعد به باشگاه سپاهان ارائه کرده، گفت: اجازه دهید تا فصل نقل و انتقالات آغاز شود و بعد برای جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم اقدام خواهیم کرد. فعلاً صحبتی در مورد بازیکنان مورد نظر مورایس ندارم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه قهرمانی در لیگ برتر نصیب تیمش نشد و برنامه‌های باشگاه برای تحقق چنین عنوانی چیست، یادآور شد: اولاً که ما تلاش می‌کنیم تا در ورود و خروج‌های‌مان، تیمی قوی برای فصل بعد ببندیم. سپاهان این فصل بحث حضور در لیگ نخبگان آسیا را دارد و می‌خواهد در آنجا هم حرف برای گفتن داشته باشد. همچنین بتوانیم تیمی داشته باشیم که در رقابت داخل لیگ، و همین‌طور در رقابت داخل و بیرون از زمین چمن پیروز شویم.

وی در مورد اینکه رامین رضاییان پس از فینال جام حذفی صراحتاً اعلام کرد که آخرین بازی خود را در سپاهان انجام داده و دل او را خیلی‌ها شکستند، تصریح کرد: آقای رضاییان با سپاهان قرارداد دارند و اگر قصدشان رفتن از تیم است با هر موضوع دیگری، باید مراحل قانونی آن اجرایی شود. رضاییان جزء بهترین بازیکنان فنی است و در تیم سپاهان هم خیلی خوب بازی کرده، حالا چه اتفاقی افتاده، باید با او صحبت کنیم تا ببینیم موضوع چیست.  

آذربایجانی در خصوص اینکه امید نورافکن در تیم می‌ماند، گفت: ظاهراً بحث سربازی امید نورافکن را داریم. اگر قوانین تغییر کند و بتواند بماند، ما از ماندن این بازیکن خوب تیم استقبال می‌کنیم.

وی در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس برای جذب پیام نیازمند و فرشاد احمدزاده درخواست رسمی به باشگاه سپاهان داده، تأکید کرد: من درخواستی از باشگاه پرسپولیس ندیدم.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته