دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1403 - 13:58
داوری مطرح کرد؛

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اولویت فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اولویت فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را اولویت فعالیت‌های فرهنگی دانست و گفت: این موضوع بین کارکنان و دانشجویان دستورالعمل‌های صادره به دقت اجرا شده و رعایت می‌‌شود.
کد خبر : 918360

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسن داوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان در دیدار موسی افسا مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: در این واحد دانشگاهی تعامل بسیار مطلوبی بین کارکنان و دانشجویان برقرار است و همواره تلاش می‌شود رضایتمندی عمومی از دانشگاه ارتقاء یابد.

وی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را اولویت فعالیت‌های فرهنگی دانست و افزود: در این راستا بین کارکنان و دانشجویان دستورالعمل‌های صادره به دقت اجرا شده و رعایت می‌‌شود و واحد رودان از نظر سطح پوشش دانشجویان و استادان دارای کارنامه موفقی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان تأکید کرد: در راستای اجرای مطلوب این دستورالعمل کارگروه کارگروه آراستگی و شئون فرهنگی رفتاری تشکیل شده و به‌صورت منظم جلسات آن برگزار و اقدامات و عملکرد‌ها مستمراً رصد می‌شود.

داوری متذکر شد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های دانشجویی و تبیین دیدگاه‌های اسلامی درباره عفاف، دعوت از استادان و سخنرانان، تجلیل از برترین‌های حجاب و عفاف، اجرای مسابقات مختلف فرهنگی و تولید محتوا در این زمینه در دستورکار قرار دارد.

وی با اشاره به انتخابات تیرماه ۱۴۰۳ عنوان کرد: حادثه تلخ و ناگوار شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهان ملت ایران را در سوگ نشاند؛ بنابراین مطابق قوانین برگزاری انتخابات زودهنگام در دستورکار قرار گرفت، در این راستا باید به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جلب و جذب مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات عمل کرد؛ بنابراین از استادان و دانشجویان می‌خواهم همراهی لازم را داشته باشند و نقش فعال دانشجویان در جلب مشارکت عمومی در انتخابات غیرقابل انکار است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان یادآور شد: آنچه مهم است مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری است.

داوری تأکید کرد: برگزاری نشست‌های دانشجویی، تولید مقالات و تحلیل‌ها درباره اهمیت مشارکت، برگزاری جلسه هم‌اندیشی با رئیس و معاونین دانشگاه و فعال کردن تشکل‌های دانشجویی هم در دستورکار قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته