دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
خدایی:

وجود رفاقت و همدلی بین دانشگاهیان دانشگاه آزاد مرهون تلاش کارکنان بازنشسته است

وجود رفاقت و همدلی بین دانشگاهیان دانشگاه آزاد مرهون تلاش کارکنان بازنشسته است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب تأکید کرد که وجود رفاقت و همدلی بین دانشگاهیان مرهون تلاش کارکنان بازنشسته است.
کد خبر : 918306

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کارکنان بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با حضور رئیس و کارکنان در سالن کنفرانس ولایت این واحد دانشگاهی تجلیل شدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در این آیین با تبریک فرارسیدن فصل بازنشستگی کارکنان گفت: کارکنان سرمایه‌های عظیم و ارزشمند دانشگاه هستند که توانسته‌اند با تجربه و تلاش‌های خود در دوران خدمتگزاری خدمات ماندگاری را در جایگاه‌های مختلف در دانشگاه ارائه کنند و تجلیل از این عزیزان وظیفه مدیران و نشان‌دهنده جایگاه رفیع کارکنان و وجود رفاقت و همدلی بین دانشگاهیان است.

وجود رفاقت و همدلی بین دانشگاهیان مرهون تلاش کارکنان بازنشسته است

پیام خدایی افزود: در راستای تکریم و تجلیل از کارکنان خدوم عرصه علم، دانش و فرهنگ که همیشه مایه پیشرفت واحد و تجسم تجربه و تعهد در دانشگاه آزاد اسلامی هستند با شایستگی تجلیل می‌شوند و خواهند شد.

وی با اشاره به برخی مسائل پیش رو و برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، مشکلات و چالش‌های موجود را مورد بحث و گفت‌وگو قرار داد.

وجود رفاقت و همدلی بین دانشگاهیان مرهون تلاش کارکنان بازنشسته است

به گزارش آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در مراسم تکریم از کارکنانی که بازنشسته شده‌اند با اهدای لوح سپاس از آنان تجلیل کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب