دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 تير 1403 - 00:47
پس از مناظره دوم؛

قاضی‌زاده: در مناظره‌ها به تیم اجرایی نامزدها توجه نمی‌شود

قاضی‌زاده: در مناظره‌ها به تیم اجرایی نامزدها توجه نمی‌شود
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از دومین مناظره انتخاباتی گفت: آن چیزی که در مناظرات مورد توجه است بیان‌ها است و در پس آن بیان‌ها کدام تیم مستقر می‌شوند و با چه رفتار و نگاهی کشور را اداره کند که مغفول می‌ماند.
کد خبر : 918175

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از دومین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: این مناظرات اشکالی به وجود می‌آورد. این است که افرادی که عرصه انتخابات حاضر می‌شوند شروع به بیان نقطه‌نظرات خود. نقطه‌نظرات همه مثبت است.

وی افزود: همه از محرومین طرفداری می‌کنند و می‌خواهند با فساد مبارزه کنند. طرح‌ها و برنامه‌هایی دارند که همه جانبه را مورد خطاب خودشان قرار دهند.  

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: آن چیزی که در مناظرات مورد توجه است بیان‌ها است و در پس آن بیان‌ها کدام تیم مستقر می‌شوند و با چه رفتار و نگاهی کشور را اداره کند که مغفول می‌ماند.  

قاضی‌زاده هاشمی اظهارداشت: فارغ از تبادل نظرات که بین ایده‌های افراد است نورافکنی انداخته شود و سوابق افراد که با آنها همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته