دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار حسینی خبر داد:

تا پایان تابستان محور فشم هر جمعه محدودیت ترافیکی دارد

تا پایان تابستان محور فشم هر جمعه محدودیت ترافیکی دارد
رئیس پلیس راهور فراجا از اجرای محدودیت ترافیکی در محور فشم از اول تیرماه خبر داد.
کد خبر : 917920

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به ترافیک محور فشم در روز‌های جمعه اظهار داشت: در محور فشم در بعد از ظهر روز‌های جمعه که مسافران در حال بازگشت هستند، ما معمولا شاهد تراکم قابل توجهی، قبل از پل حاجی آباد هستیم که باعث می‌شود با ایستایی و ترافیک چندساعته خودرو‌ها مواجه باشیم.

وی افزود: در راستای کاهش بار ترافیکی و تسهیل تردد هموطنان عزیز، مقرر شد از روز جمعه اول تیر ماه، پلیس راه راهور فراجا در این محور محدودیت‌های ترافیکی و تردد را اجرا کند.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: محدودیت تردد در محور فشم به این شکل است که از اول تیرماه در بعد از ظهر روز‌های جمعه از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲٠ به مدت سه ساعت محور فشم به سمت تهران از پل حاجی آباد تا میدان زرد بند یکطرفه خواهد شد.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: هموطنان عزیز در استان تهران، توجه داشته باشند که بعد از ظهر روز‌های جمعه، اول تیرماه تا پایان تابستان از ساعت ۱۷ تا ۲۰ امکان تردد از تهران به سمت فشم، دیزین، رودبار وقصران امکان پذیر نیست و این محدودیت به جلوگیری از ترافیک سنگین و ایستایی خودرو‌ها کمک شایانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته