دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فاصله فوتبال ایران با تیم های خیلج فارس هر روز بیشتر از دیروز

النصر و الهلال با رونالدو راموس در آسیا، استقلال و پرسپولیس به دنبال سقف بودجه!

النصر و الهلال با رونالدو راموس در آسیا، استقلال و پرسپولیس به دنبال سقف بودجه!
تیم‌های عربستانی و حتی تیم‌هایی چون السد قطر و العین امارات با تمام قوا در لیگ نخبگان آسیا حضور پیدا خواهند کرد.
کد خبر : 917833

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،مدیر ورزشی باشگاه النصر عربستان فرناندو هیرو ستاره سابق رئال مادرید است و قصد دارد سرخیو راموس را هم که از سویای اسپانیا خداحافظی کرده به این تیم عربستانی بکشاند.به طور طبیعی حضور رونالدو در این انتقال پر سر و صدا نقش بسیاری خواهد داشت.در این سو نمایندگان فوتبال ایران همچنان بلاتکلیف هستند و بعضاً شنیده می‌شود که بر سر یک بازیکن معمولی در تیم چهاردهم جدول لیگ برتر فوتبال ایران با هم رقابت دارند و با همین شرایط هم می خواهند سقف بودجه را رعایت کنند.

لازم به یادآوری نیست که مدافعان پرسپولیس و استقلال در لیگ نخبگان آسیا باید بار دیگر با امثال رونالدو پیکار کنند و در صورت جذب سرخیو راموس هم عیار مهاجمان پرسپولیس و استقلال مقابل چنین مدافعانی سنجیده می‌شود. الهلال عربستان حتی پرستاره‌تر از النصر است و ما دیدیم که تیمی چون العین امارات بالاتر از تمام نمایندگان عربستان و تیم‌های شرق آسیا جام قهرمانی آسیا را به راحتی بالای سر برد. السد قطر هم با ستاره چون اکرم عفیف همواره حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و حتی سایر تیم‌های عربی را دیگر نمی‌توان دست کم گرفت.

پرسپولیس و استقلال اگر می‌خواهند به جمع تیم‌های برتر آسیا برسند از همین حالا باید تکلیف خود را مشخص کنند فاصله مالی فوتبال ایران با تیم‌های عربی بسیار بیشتر از قبل شده و در چنین شرایطی مسائل فنی فوتبال هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد هرچند که هرگز نباید از پیش بازنده بود و دیدیم که پرسپولیس پارسال در عربستان فوتبال خوبی را مقابل النصر ارائه کرد و حتی می‌توانست برنده آن بازی باشد. 

حرف ما این است که پرسپولیس و استقلال باید برای موفقیت در آسیا خرید کنند و بدانند که با جذب بازیکنان معمولی به هیچ جا نمی‌رسند.استقلال پارسال با کلکسیونی از بازیکنان معمولی حتی نتوانست در جام حذفی دوام بیارد و در لیگ برتر هم که جام را به پرسپولیس تعارف زد.پس طبیعی است که این تیم برای موفقیت در آسیا نیاز به خرید حداقل ۵ بازیکن بزرگ دارد همان‌طور که پرسپولیس هم باید تقویت شود و فراموش نکند که پارسال تقریباً با همین بنیه تیمی در همان مرحله گروهی به الدحیل قطر باخت و حذف شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته