دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1403 - 11:13

تمام آپشن‌هایی که اوسمار با رفتن از پرسپولیس از دست داد

تمام آپشن‌هایی که اوسمار با رفتن از پرسپولیس از دست داد
ویرا که در بین هواداران پرسپولیس حسابی محبوب شده بود قید قرارداد بالاتر، محبوبیت بیشتر و البته لیگ نخبگان آسیا را زد. 
کد خبر : 916876

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا از مدت‌ها قبل در بین اکثر بازیکنان پرسپولیس محبوب بود و رابطه خوبی با آنها داشت. او بعد از قهرمان کردن پرسپولیس در لیگ برتر بین هواداران پرشمار این تیم هم به شدت محبوب شد به طوری که تقریباً اکثر آنها خواستار ادامه همکاری اوسمار با پرسپولیس بودند.

این مربی البته طبق گفته درویش بیشتر به خاطر بیماری همسرش رفت اما گفته می‌شود پای یک قرارداد مالی بهتر هم در میان است. در هر حال اگر مربی برزیلی به خاطر پیشنهاد بهتر و یا بیماری همسرش رفته باشد هر دو کاملاً منطقی است اما او در ایران قید خیلی چیزها را زد.

ویرا می‌دانست که اگر بماند قراردادش بیش از دو برابر می‌شود و حتی باشگاه می‌تواند چند بازیکن خوب دیگر را هم به مجموعه فعلی اضافه کند. از طرفی پرسپولیس یکی از نمایندگان ایران در لیگ نخبگان آسیاست و اوسمار با جدایی از تیمش فرصت حضور در این مسابقات را هم از دست داد هرچند که شنیده می‌شود بوریرام تایلند که مقصد احتمالی اوست هم در لیگ نخبگان آسیا حضور دارد.

محبوبیت ویرا و البته کم حاشیه بودن او شرایطی را فراهم کرده بود که شاید اگر می‌خواست حتی می‌توانست با پرسپولیس به مدت دو سال دیگر تمدید کند و شاید مسئولان باشگاه با بسیاری از خواسته‌های او کنار می‌آمدند اما مربی برزیلی قید همه چیز را زد تا زندگی ورزشی جدیدی را آغاز کند. البته برخی عقیده دارند این اواخر اوسمار کمی هم برای پرسپولیس ناز می‌کرد که به هر حال در دنیای فوتبال حرفه‌ای این قبیل مسائل وجود دارد و تا حدی هم طبیعی است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته