دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1403 - 13:20
در گفت و گو با آنا

عطایی: سرمربی ما اخباری است و دلیلی برای مذاکره با مربیان دیگر وجود ندارد/می خواهیم در لیگ برتر تیمی یکدست داشته باشیم

عطایی: سرمربی ما اخباری است و دلیلی برای مذاکره با مربیان دیگر وجود ندارد می خواهیم در لیگ برتر تیمی یکدست داشته باشیم
مدیرعامل باشگاه چادرملو گفت: از باشگاه ما کسی با گل محمدی تماس نگرفته، چون در نیم فصل قرارداد اخباری را تمدید کرده بودیم.
کد خبر : 917693

علی عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه روشنک مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرده ورزشگاه شهید نصیری ۳۸ مورد اصلاحات نیاز دارد تا به استاندارد‌های لیگ برتر برسد، اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که تمامی اقدامات مورد نظر را با اولویت اصلاحاتی که اهمیت بیشتری دارد بتوانیم انجام دهیم تا امکان میزبانی را از هفته نخست فصل آینده لیگ برتر داشته باشیم.

ابنیه قدیمی با عدم رسیدگی دچار فروپاشی می‌شود

وی افزود: جلسات مستمری با اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و کارشناسان مختلف در حال برگزاری است تا ان‌شاءالله این مهم اتفاق بیفتد. ورزشگاه نصیری قدیمی است و نیاز مبرمی به اصلاحات دارد. همه تلاش ما بر این است تا به موقع ورزشگاه آماده شود ولی بعد از ۱۹ سال استان یزد صاحب تیم لیگ برتری شده و در تمامی این سال‌ها رسیدگی صورت نگرفته، طبیعتاً ابنیه قدیمی با عدم رسیدگی دچار فروپاشی می‌شود و این مسئله کار را برای اصلاحات مورد نظر سازمان لیگ سخت‌تر می‌کند.

قرارداد اخباری تمدید شده است

مدیرعامل باشگاه چادرملو در مورد اینکه در خبر‌ها آمده بود با یحیی گل‌محمدی برای سرمربیگری این تیم در لیگ برتر مذاکره شده، تصریح کرد: اصلاً به هیچ عنوان این خبر صحت ندارد. تاکید می کنم این خبر اصلا صحت ندارد، تعجب می کنم که چرا رسانه ها اخبار باشگاه ما را رصد نمی کنند، ما در نیم فصل به این نتیجه رسیده بودیم که ظرفیت صعود به لیگ برتر را داریم و برای افزایش انگیزه سعید اخباری، قرارداد او را تمدید کردیم و این خبر را هم از طریق رسانه باشگاه اعلام کردیم. باز هم می گویم اخباری سرمربی تیم ما در لیگ برتر خواهد بود و با هیچ مربی دیگری هم مذاکره نکرده‌ایم. وقتی سرمربی داریم دلیلی برای مذاکره وجود ندارد. از طرف باشگاه هیچ کسی با یحیی گل‌محمدی تماس نگرفته است.

با نظر اخباری تغییرات در تیم ایجاد می‌شود

وی در مورد اینکه برای جذب بازیکن چه اقداماتی صورت گرفته و آیا چادرملو به دنبال جذب ستاره داخلی و بازیکن خارجی است یا خیر گفت:در روز‌های آینده جلسه‌ای با سرمربی تیم برگزار می‌کنیم و وی برنامه‌های خود را برای فصل آینده ارائه می‌کند. هدف چادرملو در لیگ برتر تنها بقا نخواهد بود و می‌خواهیم تیمی باشیم که در میانه جدول قرار بگیریم. منتهی با رعایت چارچوب‌ها و ضوابط باشگاه و شرکت اقدام به جذب بازیکن می‌کنیم. منتظر لیست سرمربی تیم هستیم و البته با بودجه محدودی همراه هستیم. با نظر اخباری تغییرات در تیم ایجاد می‌شود. سعی می کنیم خوب‌های لیگ یک و چند بازیکن لیگ برتری را جذب می‌کنیم. اگر نیاز باشد بازیکن خارجی هم به تیم اضافه می‌شود. جذب بازیکنی که ستاره و شاخص باشد هم بستگی به نظر سرمربی تیم دارد. با اعلام نیاز فنی اخباری اقدام می‌کنیم و همه سعی ما این است تا تیمی همگون و یکدست داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته